پایان نشست کندهار؛ فیصله نهایی طالبان چی بود؟

© Photo / U.S. Embassy Kabulشهر کندهار
شهر کندهار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2022
عضو شوید
نشست کابینه طالبان نیز در کاخ ریاست جمهوری برگزار می‌شد، اما نشست اخیر کابینه در کندهار به ریاست مولوی هبت الله، رهبر این گروه برگزار شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، انعام الله سمنگانی، معاون سخنگوی طالبان می‌گوید که در این نشست ویژه در باره قوانین نهاد های دولتی، چگونگی تعامل با مردم، راه‌های بیرون رفت از بحران اقتصادی و همچنان چگونگی پیشرفت در نهاد های دولتی گفت‌وگو شد.
بربنیاد گفته‌های معاون سخنگوی طالبان، رهبر این گروه در این نشست به زیر دستان‌اش هدایت داده است تا در استخدام تمامی نیروهای در چارچوب نهاد های امنیتی دست به کار شوند.
شهر کندهار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2022
نشست کابینه به رهبری ملا هبت‌الله آخوندزاده، رهبر طالبان در کندهار برگزار شد
انعام الله سمنگانی گفت: "جلب و جذب سرمایه‌گذاری های داخلی و خارجی، استخدام و تنظیم مجاهدین در اداره های امنیتی، جلوگیری از خرید و فروش مواد مخدر و تداوی معتادان و نیز اصلاح سیستم های اداری بحث های تفصیلی صورت گرفت."
برخی از گزارش‌های تایید ناشده از این نشست در پیوند به تغییرات در کابینه سرپرست به شمول گماشتن یک چهر تازه در ریاست الوزار پخش شده‌اند، اما سخنگوی طالبان این گزارش‌ها را رد کرد.
آقای سمنگانی افزود: "برخلاف آنچه آوازه بود و پروپاگند بود، هیچ تغییر در کابینه امارت اسلامی نامده است و تغییر کابینه شامل آجندای بحث نبود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала