Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدری: " اکنون جایی [در بارسلونا] هستم که می‌خواهم باشم"

© AFP 2023 / Franck FifeХавбек «Барселоны» Педри на церемонии награждение "Золотой мяч" в Париже
Хавбек «Барселоны» Педри на церемонии награждение Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2022
عضو شوید
پدری ستاره آینده‌دار بارسلونا در تازه‌ترین صحبت‌هایش فاش کرد که در دوران نوجوانی مورد آزمایش رئال مادرید قرار گرفته بود.
به گزارش اسپوتنیک؛ پدری ستاره جوان و آینده دار بارسلونا که این‌ روزها در ترکیب ژاوی هرناندز نمایش‌های درخشانی دارد و به تیم ملی نیز دعوت شده است، فاش کرد که در دوران نوجوانی خود از سوی رئال مادرید مورد آزمایش قرار گرفت اما به او گفته شده که برای بازی در این تیم به اندازه کافی خوب نیست.
گرچه وی برای سه روز با رئال تمرین کرد، اگر اوضاع به گونه‌ای مورد نظر پیش می‌رفت، تقریباً به طور قطع در سال 2020 این بازین به بارسلونا نمی‌پیوست.

در تازه‌ترین مصاحبه، این بازیکن با El Partidazo de COPE گفت: "من آنجا رفتم [به رئال مادرید] و چند روز اول نتوانستم تمرین کنم زیرا در زمین‌ها برف آمده بود. من سه روز تمرین کردم. آنها مرا با تیم B به میدان بردند تا تمرین کنم و در نهایت به من گفتند که سطح آن‌ها را ندارم و آنها می‌خواهند وی برود."

پدری با ندامت گفت: "در ابتدا دوست ندارید جایی طرد شوید، اما بعد به شما انگیزه می‌دهد که فکر کنید اگر شما را نمی‌خواستند، حالا سخت کار می‌کنید تا در آینده اتفاق دیگری بیفتد. اکنون من جایی هستم که می‌خواهم [در بارسلونا] باشم. هرگز کسی را ندیده‌ام که به من نه گفته باشد. یادم نیست او کی بود تا به او بگویم که اکنون در بارسلونا از خودم لذت می‌برم."

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که پدری در ال کلاسیکو 4-0 بارسلونا مقابل رئال از ابتدا به میدان رفت و او ادعا می‌کند که جشن‌های شان فراتر از جشن تیمی نبوده است.

پدری افزود: "وقتی در مقابل رقبای اصلی خود 4-0 پیروز می‌شوید، این‌گونه جشن می‌گیرید زیرا شادی بی حد نصیب شما می‌شود. این یک مسابقه فراموش نشدنی بود اما اکنون ما در تیم ملی [اسپانیا] هستیم و همه ما یک تیم هستیم. اینجا شبیه هم هستیم و به یک شکل می‌خندیم. ما در این مورد تردید نداریم و ما یک تیم هستیم. می‌خواهیم با هم برنده شویم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала