Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدام غیرمنتظرۀ بارسا برای جذب ستاره مدنظر رئال

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2022
عضو شوید
نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شد که باشگاه بارسلونا در تلاش است تا مهاجم پی‌اس‌جی را جذب کند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه فرانسوی "اکیپ" مدعی شده که سران باشگاه پاری‌سن‌جرمن نیز از علاقه بارسلونا به کیلیان امباپه آگاه هستند.
بارسلونا نمی‌خواهد شانس جذب مهاجمی مانند امباپه را به صورت رایگان از دست بدهد و تلاش خود را برای متقاعد کردن این بازیکن انجام خواهد داد.
طبق اطلاعات این گزارش، امباپه برای تاریخ و سبک بازی بارسلونا احترام زیادی قائل است. هدف او رفتن به تیمی با یک پروژه ورزشی قدرتمند که برای تمام جام‌ها می‌جنگد، است.
در همین حال، نشریه اسپانیایی "مارکا" به نقل از این روزنامۀ فرانسوی نوشت:
"حتی اگر به دلیل تحولات اخیر باورش سخت به نظر برسد، کیلیان امباپه به تازگی متوجه مشتری جدید شده است که سعی می‌کند مانع از پیوستن او به رئال مادرید شود.
در میان تمام صحبت‌هایی که درباره تلاش "لوس بلانکوس" برای خرید همزمان ارلینگ هالند و ستاره فرانسوی مطرح می‌شود، اکیپ به تازگی گزارش داد که خوان لاپورتا تمام تلاش خود را شروع کرده است تا کیلیان امباپه را به بارسلونا منتقل کند.
هرچند مصمم است که بازیکن رئال مادرید شود، همیشه شانس کمی برای آبی اناری‌ها وجود دارد تا او را از چنگ فلورنتینو پرز بیرون بیاورند. یا حداقل اگر نتوانند او را جذب کنند، می‌توانند مذاکره را به تعویق بیندازند و همزمان ابزار ایده آلی برای بستن قرارداد با هالند پیدا کنند.
اکیپ گزارش داد که لاپورتا تصمیم گرفته است در آخرین لحظه پیشنهادی به این بازیکن بدهد که ممکن است او را متقاعد کند که نظرش را تغییر دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала