Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کارلتو جانشین مانچو روی نیمکت آتزوری می‌شود؟

© AFP 2023 / JAVIER SORIANO / FILESCarlo Ancelotti
Carlo Ancelotti  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2022
عضو شوید
آنچلوتی یکی از گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال ایتالیا است.
به گزارش اسپوتنیک، به نظر می رسد که فاجعه شکست تیم ملی ایتالیا مقابل تیم ملی مقدونیه در رقابت های انتخابی جام جهانی، تغییراتی را در تیم ملی ایتالیا رقم بزند که یکی از بدیهی ترین تغییرات، تغییر سرمربی این تیم یعنی برکناری روبرتو مانچینی است.
روبرتو مانچینی هر چقدر در رقابت های یورو 2020 خوب عمل کرد و توانست با تیم ملی ایتالیا به قهرمانی رقابت ها دست پیدا کند، در رقابت های مقدماتی جام جهانی عملکرد ضعیفی داشت و حتی نتوانست به دیدار نهایی پلی آف صعود کند و با شکست مفتضحانه مقابل مقدونیه از صعود به جام جهانی 2022 قطر باز ماند و بدین ترتیب برکناری او دور از ذهن نخواهد بود.
ال‌چرینگیتو به نقل از گاتزتا دلو اسپورت گزارش می‌دهد، فدراسیون فوتبال ایتالیا دو گزینه را برای جانشینی روبرتو مانچینی در نظر گرفته است.
ایتالیایی ها ترجیح می دهند که یک سرمربی ایتالیایی سکان هدایت تیم ملی ایتالیا را بر عهده بگیرد و بدین ترتیب فابیو کاناوارو و کارلو آنچلوتی دو گزینه اصلی فدراسیون فوتبال ایتالیا برای جایگزینی مانچینی به حساب می آیند.
با توجه به اینکه رئال مادرید فعلا روی آنچلوتی حساب می کند باید دید که چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد و در نهایت چه کسی سکان هدایت تیم ملی ایتالیا را در آینده‌ای نزدیک در دست خواهد گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала