ایالات متحده و اتحادیه اروپا توافق کردند که اجازه دور زدن تحریم ها به روسیه را ندهند

© Sputnik
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2022
عضو شوید
در بیانیه مشترک، جو بایدن، رئیس جمهور امریکا و اورزولا فن در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا آمده است که آنها به گونه جدی این موضوع را بررسی می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه مشترک، جو بایدن، رئیس جمهور امریکا و اورزولا فن در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا آمده است که امریکا و اتحادیه قصد دارند به گونه فعالانه مبارزه کنند تا اطمینان حاصل شود که روسیه از اورزولا فن در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا استفاده نمی کند.
این سندی که پس از اجلاس سران امریکا و کمیسیون اروپا در بروکسل منتشر شده، آمده است: " ما قصد داریم همکاری نزدیک‌تری را در مبارزه با سوء استفاده از ارزهای دیجیتالی برای دور زدن تحریم های چندجانبه، در پاسخ به حمله نظامی روسیه به اوکراین اعمال شده بود، اعلام کنیم".
در ادادمه این بیانیه همچنان آمده است که امریکا و اتحادیه اروپا قصد همکاری فعالانه خود در زمینه امنیت سایبری "از طریق اقدامات گوناگون" تائید می کند، که این شامل حمایت از دولت اوکراین "حمایت او زمینه امنیت سایبری تا مبارزه مبارزه با سوء استفاده از ارزهای مجازی است".
علاوه بر این، ایالات متحده و اتحادیه اروپا توافق کردند تا یک گروه کاری مشترک "برای رسیدگی به چالش های فوری امنیت انرژی اتحادیه اروپا و تسریع انتقال" به انرژی پاک ایجاد کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала