Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی تیم ملی ایتالیا: فراتر از ناامید هستم و چیزی برای گفتن ندارم

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا
روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2022
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا شکست مقابل مقدونیه شمالی و ناکامی در رسیدن به جام جهانی را بزرگترین ناامید زندگی خود دانست.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی ایتالیا شب گذشته در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهان در شهر پالرمو با یک گل به مقدونیه باخت.
آتزوری 90 دقیقه مقدونیه را تحت فشار گذاشت و فرصت‌های زیادی را از دست داد تا اینکه برخلاف جریان بازی تراژیکوفسکی توانست دروازه دوناروما را باز کند تا مقدونیه شمالی در شگفتی‌ کامل با شکست ایتالیا حریف پرتگال شود.
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و در پیوند به حذف ناباوارانۀ تیمش از گردونۀ این بازی ها صحبت کرد.
مانچینی ابتدا گفت:
"این بزرگ ترین ناامیدی من بود. فراتر از ناامید هستم، چیزی برای گفتن ندارم. امشب اتفاقی باورنکردنی رخ داد. ما پیش از این لایق قهرمانی در یورو بودیم و اکنون واقعاً بدشانس بوده ایم، اما فوتبال همین است، این حقیقت است."
سرمربی آتزوری در پاسخ به سؤالی درباره آینده‌اش هم گفت:
"برای صحبت درباره اینکه بعد از این چه اتفاقاتی برای تیم ما رخ خواهد داد خیلی زود است. تیم بیش از حد ناراحت است اما در عین حال باید گفت که همین تیم بازیکنانی بزرگ دارد که آینده‌شان روشن است."
ایتالیا در شرایطی مقابل مقدونیه شمالی شکست خورد و از رسیدن به جام جانی باز ماند که حسرت این تیم برای رسیدن به بزرگترین فستیوال فوتبال جهان عملا 12 ساله شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала