Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آینده‌ی مبهم دمبله در بارسا؛ تا هنوز چراغ سبزی نیست

© AP Photo / Manu Fernandezعثمان دمبله مهاجم بارسلونا
عثمان دمبله مهاجم بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2022
عضو شوید
خوان لاپورتا رییس بارسلونا می‌گوید که تا کنون عثمان دمبله برای تمدید قراردادش چراغ سبز نشان نداده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا می‌گوید که اخیراٌ عثمان دمبله ستاره فرانسوی این تیم، هیچ نشانه‌ی مبنی بر تمدید قراردادش نشان نداده است.
او که یکی از گران قیمت‌ترین فوتبالیست‌های فوتبال است و با 105 میلیون یورو از بوروسیا دورتموند به بارسسا پیوست، نتوانست انتظارات را برآورده سازد و بیشتر بازی‌ها را در مصدومیت بود.
قرارداد دمبله با بارسلونا در ماه جون به پایان می‌رسد و تا پایان سال، او و باشگاه بر سر تمدید مذاکرات متمرکز شده بودند ولی در نهایت مذاکرات به هم خورد.
به او گفتند در جنوری باید باشگاه را ترک نماید اما هنوز این احتمال وجود دارد که او قبل از انقضای قرارداد فعلی‌اش قرارداد جدیدی را امضا کند، اما در حال حاضر این احتمال وجود ندارد.

لاپورتا به موندو دپورتیوو گفت: "در حال حاضر، ما هیچ خبری مبنی بر این‌که [دمبله] بخواهد ادامه دهد، نداریم. نمی‌دانم که آیا عوامل او در تماس بوده‌اند یا خیر، اما فکر نمی‌کنم چون او می‌دانست و ما روی آخرین فصل برای قهرمانی لیگ تمرکز کرده‌ایم. در پایان فصل فکر می‌کنم مذاکراتی انجام شود، اما در حد سطح دستمزدی که در حال ایجاد آن هستیم."

رییس بارسلونا ادامه داد: "دمبله پسر فوق العاده و جذابی است. حداقل او از زمانی که هدایت باشگاه را بر عهده گرفته‌ایم برای ما مشکلی ایجاد نکرده است. شاید ما بهترین دمبله را از زمانی که به بارسا پیوسته ببینیم، مطمئنا. او بازیکنی است که مربیان با شروع از ژاوی که به طرز شگفت‌انگیزی با او برخورد کرده، سعی کرده‌اند بهتر مدیریتش کنند. اما ما به او پیشنهاد تمدید دادیم که در 20 دسامبر سال گذشته منقضی شد. او تصمیم گرفت از این تمدید استفاده نکند. حالا ژاوی می گوید که روی او حساب می کند زیرا او بازیکنی است که تفاوت ایجاد می کند. بیایید ببینیم چه اتفاقی می افتد. گزینه هایی که او در اختیار داشت منقضی شده است و ما در حال تعیین سطح دستمزد هستیم که همه کسانی که باید فصل آینده بمانند باید آن را بپذیرند."

لاپورتا در پاسخ به این سوال که آیا بارسا با وجود شکست مذاکرات قبلی، دوباره با دمبله مذاکره خواهد کرد یا خیر، پاسخ داد: "بیایید ببینیم، من دوست ندارم در مورد موقعیت‌های فرضی صحبت کنم. اگر این اتفاق بیفتد، ما افراد پرحرفی هستیم و دمبله از آن بسیار قدردانی می‌کند. علاوه بر این اکنون با اوبامیانگ و اومتیتی،او با آنها خیلی خوب کنار می‌آید. جو خوبی وجود دارد و به نظر من، او در پایان مسابقات خوشحال به نظر می‌رسد. او با اوبا کنار می‌آید. بسیار خوب و دیدن آن لذت بخش است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала