Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبری از استعفأ نیست؛ مانچینی سرمربی ایتالیا می‌ماند

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مانچینی
مانچینی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2022
عضو شوید
روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا، تمایل به کنار رفتن از مقامش ندارد و می‌خواهد به عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا به کارش ادامه دهد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال ایتالیا با شکست برابر مقدونیه شمالی در مرحله پلی‌آف انتخابی اروپا، از صعود به جام جهانی 2022 قطر بازماند و برای دومین دورۀ متوالی چنین تجربۀ تلخ را تجربه کرد.
پس از این بازی سر و صدایی زیادی برپا شد و کارشناسان انتظار داشتند روبرتو مانچینی بخاطر این ناکامی از هدایت آتزوری کنار برود.
اسکای اسپورت اما در گزارش امروز مدعی شد که مانچینی در تمرینات تیمش برای آمادگی به بازی دوستانۀ برابر ترکیه، صحبت طولانی با بازیکنان داشت و جو اردوی تمرینی آتزوری نشان می‌دهد که وی تمایلی به استعأ ندارد و می‌خواهد به کارش ادامه دهد.
همچنان این مربی ایتالیایی در تازه‎ترین واکنش خودش که در صفحه انستاگرامش به نشر رسانده، به نوع غیرمستقیم تمایل خودش به ادامه دادن به کارش را تبارز داده است.
وی در این مورد نوشته است:" فوتبال گاهی اوقات می‌تواند بی رحمانه باشد. تابستان گذشته پس از انجام یکی از زیباترین شاهکارهای تاریخ تیم ملی، در صدر اروپا قرار گرفتیم. چند ساعت پیش وقتی خواب بیدار شدیم. ما از شادی کامل به ناامیدکننده‌ترین وضعیت رسیدیم. پذیرفتن آن واقعاً سخت است، اما پذیرش شکست در زندگی بخشی از مسیر سالم رشد انسانی و ورزشی است. بیایید کمی زمان بگذاریم تا به وضوح فکر کنیم و درک کنیم. تنها حرکت درست در حال حاضر این است که سرمان را بالا بگیریم و برای آینده تلاش کنیم. از تماشاگران پالرمو به خاطر صمیمیت‌شان و همه هوادارانی که همیشه به ما شور و عشق می‌دادند، تشکر می‌کنم."
این در حالی‌ست که امروز رسانه‌های ایتالیایی چند گزینه را به عنوان جانشین مانچینی معرفی کرد که در آن فهرست نام افرادی چون کاناوارو، گتوسو و د زربی به درشتی دیده می‌شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала