Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلایلی که می‌تواند دمبله را به ماندن در نیوکمپ متقاعد کند

© REUTERS / Albert Geaدمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2022
عضو شوید
ممکن است عثمان دمبله به دلیل نقش کلیدی در ترکیب ثابت بارسا، رفاقت با اوبامیانگ و رابطه خوب با ژاوی، به مانده در نیوکمپ و تمدید قرارداد متقاعد شود.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا تا پایان فصل اعتبار دارد و مذاکرات طرفین برای تمدید قرارداد به دلیل مشکلات مالی بلوگرانا و درخواست‌های مالی عجیب ستاره فرانسوی با بن‌بست مواجه شده‌است.
بسیاری از رسانه‌ها جدایی دمبله را در پایان فصل قطعی می‌دانند و حتی مدعی‌ اند که وی با پاریسن‌جرمن به توافق نهایی دست یافته و پس از اتمام قراردادش با بارسلونا، به صورت آزاد راهی پی‌اس‌جی خواهد شد.
با این حال بارسا هنوز به تمدید قرارداد با این بازیکن امیدوار است زیرا پس از یک دورۀ سرد، رابطه طرفین دوباره گرم شده و در حال حاضر دلایلی وجود دارد که ممکن ستاره فرانسوی را به ماندن در نیوکمپ متقاعد کند.
به توجه به سه مورد زیر می‌توان گفت که تمدید قرارداد دمبله با بارسا، محتمل است و به همین دلیل بارسایی‌ها به این موضوع خوشبین اند.
1.نقش کلیدی در تیم
با روی کار آمدن ژاوی به عنوان مربی بارسا، عثمان دمبله مطمئن بود که نقش مهمی در تیم ایفا خواهد کرد. ژاوی حتی در اولین کنفرانس خبری خود در بلوگرانا او را با کیلیان امباپه مقایسه کرد.
حتی او گفت که با وجود مسئله عدم تمدید، دمبله بازیکن بزرگی برای کاتالان‌ها باقی می‌ماند که می‌تواند در صورت نیاز تفاوت را ایجاد کند. آیا او در باشگاهی مانند پاریسن‌جرمن یا چلسی اینقدر مهم خواهد بود؟
2. نقش جدید و موثریت در کار کردن با ژاوی
ژاوی در واقع یک بازی‌ساز در سطح جهانی از دمبله ساخته است و موقعیت و شیوه بازی ستاره فرانسوی را عوض کرده‌است. آمار پاس گل‌های این بازیکن جوان این روزها در اروپا بی نظیر است و دمبله درک کرده‌است که با کار کردن زیر نظر ژاوی به بازیکن بزرگی مبدل خواهد شد.
3. پیر امریک اوبامیانگ
عثمان دمبله و پیر امریک اوبامیانگ در دوران حضور خود در بروسیا دورتموند غیرقابل توقف بودند و در فصل 2016/22017 در 12 گل با هم همکاری کردند و رفاقت خوبی نیز میان هر دو وجود دارد.
از زمانی که اوبا در جنوری به بارسا پیوست، این دو بازیکن دو بار باهم در گل‌ها تاثیر گذار بوده‌اند و در تمرینات و رختکن اکثراً با هم اند. گابونی احتمالاً تنها بازیکنی است که می تواند دمبله را متقاعد کند که در بارسا بماند.
با توجه به همین دلیل می‌توان آینده دمبله را در بارسلونا و زیر نظر ژاوی پیش‌بینی کرد و به ماندن وی در نیوکمپ خوشبین بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала