Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روزهای تاریک فوتبال ایتالیا؛ چیرو از بازی‌های ملی خداحافظی می‌کند

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر چیرو ایموبیله Футбол. Чемпионат Европы среди молодежных команд. Матч Италия - Нидерланды
چیرو ایموبیله  Футбол. Чемпионат Европы среди молодежных команд. Матч Италия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2022
عضو شوید
چیرو ایموبیله، مهاجم ایتالیایی به دلیل انتقادات مداوم آماده خداحافظی از تیم ملی است و بزودی این تصمیم را همگانی خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، چیرو ایموبیله، مهاجم 32 ساله ایتالیایی پس از باخت فاجعه بار 1-0 آتزوری مقابل مقدونیه شمالی به روز پنجشنبه هفته گذشته، تا حدودی تبدیل به یک قربانی شده است و بسیاری رسانه‌ها و کارشناسان این مهاجم را عامل بازماندن آتزوری به جام جهانی 2022 قطر می‌دانند.
این انتقادات سبب شده تا چیرو به بازنشستگی از تیم ملی فکر کند و در اوج آمادگی پیراهن تیم ملی کشورش را برای همیشه از تن بیرون کند.
ستاره لاتزیو که در کوورسیانو در حالت اضطراب دائمی تمرین می کند، از حملات بیش از حد به خود و خانواده‌اش خسته شده است و آماده است از تیم ملی کنار برود تا کاملاً روی کار خود در عرصه باشگاه تمرکز کند.
رسانه‌های چون لاریپابلیکا و ال مساجرو می‌گویند که زمان دقیقه خداحافظی چیرو تا هنوز مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که وی پس از بازی دوستانه برابر ترکیه که این هفته برگزار خواهد شد، این تصمیم را همگانی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала