Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساعت بازی افغانستان و امید کویت مشخص شد؛ بازی از طریق یوتوب پخش میشود

تیم ملی فوتبال افغانستان
تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2022
عضو شوید
تیم ملی فوتبال افغانستان امروز در دیداری که فدراسیون فوتبال افغانستان آن را تمرینی نامیده، به مصاف تیم زیر 23 سال کویت خواهد رفت.
به گزارش اسپوتنیک، اردوی تیم ملی فوتبال افغانستان از چهار روز پیش در شهر آنتالیای ترکیه آغاز شده است و تمرینات تیم زیر نظر انوش دستگیر سپری میشود.
با وجودی که گفته میشد حسین کارنیل نیز در این اردو تیم ملی فوتبال افغانستان را همراهی خواهد کرد، اما گفته میشود که این بازیکن به دلیل حضور در تیم زیر 19 سال سوئد، از پوشیدن پیراهن تیم ملی کشور اصلی اش ابا ورزیده است.
این در حالیست که رحمت اکبری ستاره فوتبال افغانستان در لیگ برتر استرالیا در کنار امید موسوی و سلیمان زرمتی برای نخستین بار شیران خراسان را همراهی کرده اند و انتظار میرود انوش دستگیر امروز از آنان در این مسابقه تدارکاتی استفاده کند.
ابتدا قرار بود افغانستان در تاریخ 26 مارچ به مصاف ماداگاسکار برود، اما این بازی به دلیل کرونایی شدن حریف افغانستان لغو شد.
آنطور که فیروز مشعوف سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان در صفحه اش اعلام کرده است، مسابقه امروز افغانستان و امید کویت، از ساعت 4 به وقت محلی و 6 شام به وقت کابل در استادیوم امیرهان شهر آنتالیا برگزار خواهد شد.
به گفته وی این بازی پخش تلویزیونی ندارد، اما طرفداران میتونند از طریق چینل یوتوب این بازی را تماشا کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала