Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مانچینی در لبۀ پرتگاه؛ سه نام در صدر فهرست جانشینی سرمربی تیم ملی ایتالیا

© REUTERS / CARL RECINEروبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا Italy coach Roberto Mancini celebrates after the match
روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا  Italy coach Roberto Mancini celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2022
عضو شوید
روبرتو د زربی، فابیو کاناوارو و جنارو گتوسو، سه گزینۀ فدراسیون فوتبال ایتالیا برای جایگزینی روبرتو مانچینی محسوب می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد پنجشنبه در چارجوب اولین بازی مرحله پلی‌آف راهیابی به جام‌جهانی 2022 قطر، تیم ملی ایتالیا در کمال ناباوری مقابل مقدونیه شمالی شکست خورد تا مثل جام جهانی گذشته، باز هم این رقابت را از دست بدهد.
پس از ناکامی آتزوری در رسیدن به جام جهانی، رسانه‌های ایتالیایی انتقاد تندی از روبرتو مانچینی سرمربی فعلی تیم ملی ایتالیا کردند و برخی‌ها از فدراسیون فوتبال این کشور خواستند تا وی را اخراج و شخص دیگری را به عنوان سرمربی معرفی کنند.
گاتزتا دلو اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد که تصمیم برای ماندن یا رفتن تنها با مانچینی است زیرا هم تیم و هم فدارسیون فوتبال ایتالیا، از حرکت رو به جلو با سرمربی سابق اینتر خوشحال هستند. با این حال، اگر او تصمیم به استعفا بگیرد، چند گزینه برای جایگزینی او در رقابت هستند.
در صورتی که روبرتو مانچینی تصمیم به کناره گیری از سرمربیگری ایتالیا بگیرد، فابیو کاناوارو، روبرتو د زربی و جنارو گتوزو برای جانشینی او در رقابت هستند.
حالا دیده شود که مانچینی تصمیم به استعفا خواهد گرفت و یا در برابر فشار رسانه‌ها و مردم ایستادگی کرده و یک بار دیگر خود و تیمش را ثابت خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала