واکنش رئیس دومای روسیه به اظهارات بایدن درباره پوتین

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель Государственной Думы РФ Вячеслав Володин на пленарном заседании
Председатель Государственной Думы РФ Вячеслав Володин на пленарном заседании  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2022
عضو شوید
رئیس دومای دولتی روسیه در واکنش به توهین جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت، یک "فرد ضعیف یا بیمار" می تواند چنین رفتار کند، شهروندان آمریکایی باید از رئیس جمهور خود خجالت بکشند.
به گزارش اسپوتنیک، ویچسلاو ولودین، رئیس دومای دولتی روسیه در واکنش به توهین جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت، یک "فرد ضعیف یا بیمار" می تواند چنین رفتار کند، شهروندان آمریکایی باید از رئیس جمهور خود خجالت بکشند.
ولودین در کانال تلگرامی خود نوشت: "من پیشتر در این خصوص صحبت کرده ام و اکنون آن را تکرار می کنم: یک فرد ضعیف یا بیمار می تواند اینگونه رفتار کند. دلیل این رفتار توسط روانپزشکان به صورت تخصصی تر توضیح داده خواهد شد. از دیدگاه مردانه، ضعیف ها این گونه رفتار می کنند. شهروندان ایالات متحده باید از رئیس جمهور خود خجالت بکشند."
در ویدئویی که از شبکه "سی ان ان" پخش شد، بایدن بار دیگر به خود اجازه داد که در مورد پوتین غیر دیپلماتیک صحبت کند. یکی از خبرنگاران در حین بازدید از کمپ پناهندگان اوکراینی در مرز بین لهستان و اوکراین، از رئیس جمهور آمریکا پرسید که نظر او درباره پوتین در خصوص حوادثی که در کشور همسایه رخ می دهد چیست؟ بایدن کوتاه پاسخ داد: "او یک قصاب است، این چیزی است که من فکر می کنم. چیزی از اولین بار که رئیس جمهور آمریکا به خود اجازه می دهد در خصوص همتای روس خود تند صحبت کند، نمی گذرد. روز گذشته بایدن بار دیگر تاکید کرد که رئیس جمهور روسیه را "جنایتکار جنگی" می داند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала