اسکندرهای روسی جایگاه های پدافند هوایی اوکراین "بوک" را از بین بردند

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر بدترین کابوس ناتو: کالیننگراد روسیه تا دندان مسلح است
بدترین کابوس ناتو: کالیننگراد روسیه تا دندان مسلح است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2022
عضو شوید
اسکندرهای روسی جایگاه های سامانه پدافند هوایی بوک اوکراینی را در نزدیکی کیف از بین بردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه ویدئویی منتشر کرده است که نشان می‌دهد موشک‌های روسی اسکندر، موقعیت سامانه پدافند هوایی بوک اوکراین را در نزدیکی کیف از بین بردند.
در نوار ویدیویی جایگاه مجموعه اوکراینی "Buk-M1" نشان داده شده است. این جایگاه از طریق یک پهپاد شناسایی و تهاجمی روسی که در منطقه هدف پرسه می‌زند، مشاهده می‌شود. به دنبال آن یک انفجار بزرگ رخ می دهد که نشان می دهد موشک اسکندر-ام با یک ضربه دقیق، بوک را منهدم کرده است.
وی افزود: در موقعیت شناسایی سامانه موشکی ضدهوایی بوک نیروهای مسلح اوکراین، یک حمله موشکی توسط مجموعه عملیاتی - تاکتیکی اسکندر انجام شد که کنترل اصابت توسط یک هواپیمای بدون سرنشین انجام شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سامانه دفاعی نیروهای مسلح اوکراین با اصابت دقیق به هدف منهدم شد.
یادآوری می کنیم، که روسیه در 24 فیبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید. برای این، به گفته وی، برنامه ریزی شده است که "غیر نژادی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود.
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند. رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که با حمایت نیروهای مسلح فدراسیون روسیه، نیروهای دونتسک و لوهانسک در حال توسعه یک حمله هستند، اما صحبتی از اشغال اوکراین نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала