Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌ماریا زمان خداحافظی‌اش از تیم ملی را اعلام کرد

© REUTERS / Carlos Garcia RawlinsLeo Messi (centro), futbolista argentino
Leo Messi (centro), futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2022
عضو شوید
آنخل دی‌ماریا وینگر تیم ملی آرجانتین اعلام کرد که پس از رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر از فوتبال ملی خداحافظی خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، آنخل دی‌ماریا، ستاره تیم ملی آرجانتین با انتشار پُستی در انستاگرام، اعلام کرده که در پایان رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر از فوتبال ملی خداحافظی خواهد کرد و این آخرین تورنمنت وی در عرصه بازی‌های ملی خواهد بود.
او این موضوع را پس از پیروزی برابر ونزوئلا که بامداد امروز برگزار شد، همگانی کرد و اظهار داشت که این آخرین بازی ملی‌اش در کشورش بود.
دی‌ماریا در در این مورد نوشت:" می‌خواستم از محبت بزرگی که دریافت کرده‌ام تشکر کنم. همیشه آرزوی همه چیزهایی که در این شب زیبا تجربه کرده‌ام را داشتم. احتمالاً این آخرین بازی من با این پیراهن در آرجانتین بود و این‌که بگویم شب فوق العاده‌ای بود، نمی‌تواند همه چیز را بیان کند. تشکرمی‌کنم، سپاسگزارم و هزاران بار متشکرم. اکنون به کل تیم برای عملکرد فوق العاده شان تبریک می گویم. مسابقه‌ای عالی برای همه. بیایید با هم به رشد و رویاپردازی ادامه دهیم. برو به پیش آرجانتین."
این بازیکن در حالی در مورد خداحافظی‌اش از فوتبال سخن می‌گوید که پس از سال 2008 که نخستین بازی‌اش را برای تیم ملی کشورش انجام داد، پس از مسی یکی از بهترین‌های آلبی سلسته بوده و در قهرمانی آبی‌وسفید پوشان در کوپا آمریکا نقش تعیین کننده‌ای داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала