Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زلاتان: تا زمانی که کسی بهتر از خود را نبینم، از فوتبال خداحافظی نمی‌کنم

© AP PhotoZlatan Ibrahimovic
Zlatan Ibrahimovic - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2022
عضو شوید
زلاتان ابراهیموویچ تصمیم ندارد تا به این زودی‌ها از فوتبال خداحافظی کند و گفته است که تا زمانی که کسی بهتر از خودش را در مستطیل سبز نبیند، از فوتبال کناره‌گیری نمی‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم 40 ساله و سوئدی میلان، در این فصل در 18 بازی سری‌آ برای روسونری 8 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده است و چهره مهمی برای تیم در داخل و خارج از زمین است.
او در این فصل هم با مشکلات تاندون آشیل و هم مشکلات زانو دست و پنجه نرم کرد و مجبور شد تعدادی از مسابقات را از دست بدهد و بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که با توجه به همین مصدومیت‌ها ممکن زلاتا در پایان فصل از فوتبال خداحافظی کند.
ایبرا اما چنین اعتقادی ندارد و می‌گوید تا زمانی که کسی بهتر از خودش را در مستطیل سبز نبیند، از فوتبال کناره‌گیری نمی‌کند.
او در این مورد به یوفا گفت:" من می‌خواهم تا زمانی که بتوانم بازی کنم. واقعیت این است که من بازی می کنم تا زمانی که ببینم کسی بهتر از من است، بنابراین هنوز دارم خوب بازی می‌کنم. می‌دانم که یک روز سفر فوتبالی من پایان خواهد یافت و دیگر آن آدرنالین را نخواهم داشت. این روز برای هر فوتبالیستی دیر یا زود از راه می‌رسد اما تا آن وقت می‌خواهم از حضور در زمین لذت ببرم."
ایبرا که تا پایان فصل با میلان قرارداد دارد، زمستان سال 2020 و پس از جدایی از لس آنجلس گلکسی به صورت رایگان به میلان بازگشت. فصل گذشته، او در 27 بازی در تمامی رقابت‌ها برای روسونری 17 گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد و کیفیت خود را به استفانو پیولی نشان داد و سرمربی روسونری مجبور شد تا وی را برای یک فصل دیگر نگهدارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала