Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیدز قیمت ستارۀ مورد نظر بارسا را اعلام کرد

© AP Photo / Richard Sellersباشگاه فوتبال لیدز یونایتد Leeds United's Pablo Hernandez, centre, celebrates scoring his side's second goal of the game during the League Cup third round match Burnley against Leeds United at Turf Moor, Burnley, England, Tuesday Sept. 19, 2017
باشگاه فوتبال لیدز یونایتد Leeds United's Pablo Hernandez, centre, celebrates scoring his side's second goal of the game during the League Cup third round match Burnley against Leeds United at Turf Moor, Burnley, England, Tuesday Sept. 19, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2022
عضو شوید
باشگاه لیدز یونایتد پیشنهاد 29 میلیون یورویی بارسا برای رافینیا را رد کرده و اعلام داشته که این بازیکن برازیلی را با قیمت کمتر 62.5 میلیون یورو نخواهند فروخت.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا، در نظر دارد برای تقویت خط حمله در تابستان آینده رافائل دیاس بلولی که عموماً با نام رافینیا شناخته می‌شود را از باشگاه لیدز یونایتد به خدمت بگیرد و از مدتی به این‌سو تلاش‌هایش را برای جذب این بازیکن آغاز کرده‌است.
طبق گزارش اسپورت، این باشگاه اخیراً پیشنهاد 29 میلیون یورویی به باشگاه لیدز ارائه داد اما این پیشنهاد از سوی باشگاه انگلیسی رد و آن‌ها اعلام کرده‌اند که این بازیکن برازیلی را با قیمت کمتر 62.5 میلیون یورو نخواهند فروخت.
دیلی میل اضافه می‌کند که رافینیا که تا سال 2024 قرارداد دارد، در صورت سقوط لیدز، با مبلغ 20.8 میلیون پوند در دسترس خواهد بود.
بارسا با دکو که زمانی بازیکن این تیم هم بوده است و در حال حاضر مدیر برنامه‌های رافینیا است، رابطه بسیار خوبی دارند و در حال گفت‌وگو اند تا راهی برای نهایی کردن این انتقال پیدا کنند.
این در حالی که رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا چندی قبل اعلام کرده بودند که رافینیا با بلوگرانا به توافقات شخصی دست یافته و در صورت توافق لیدز مانع دیگر در انتقال ستاره برازیلی وجود نخواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала