Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با وجود "افتضاح" در الکلاسیکو، پرز از کارلتو حمایت میکند

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی و فلورنتینو پرز دیروز جمعه در والدبباس با هم دیداری 90 دقیقه ای داشتند.
به گزارش اسپوتنیک، تمرینات تیم فوتبال رئال مادرید با حضور بازیکنانی که در غالب تیم های ملی حضور ندارند و میتوانند باشگاه شان را همراهی کنند، پیگیری میشود.
رئالی ها که خود را برای دیدار روز شنبه در زمین سلتاویگو آماده میکنند، این روزها به تمرین میپردازند و امیدوارند با پیروزی در بازی پیش رو، ضمن تداوم صدرنشینی، گامی دیگر به قهرمانی این فصل لالیگا نزدیک شوند.
با این حال روزنامه مارکا میگوید، دیروز جمعه و در حاشیه تمرین تیم، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه با آنچلوتی سرمربی ایتالیایی تیمش دیدار 90 دقیقه ای داشته است.
طبق این گزارش، پرز با وجود شکست سنگین رئال در الکلاسیکو و سیلی از انتقادات به خاطر عملکرد رئال، از مربی ایتالیایی حمایت کرده و نتایج کسب شده توسط او را در لالیگا و لیگ قهرمانان، قناعت بخش عنوان کرده است.
پرز به این عقیده است که باخت در بازی الکلاسیکو ملاک برای از دست دادن افتخار در این فصل نیست و رئال در هر دو جام مدعی قهرمانی است.
لوس بلانکوس در روزهای 6 و 12 آپریل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با چلسی جدال خواهد کرد و امیدوار است این بار با حذف آبی های لندن خود را به جمع 4 تیم برتر و مرحله نیمه نهایی برساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала