Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه بی‌خیال خداحافظی؛ رهبر خط دفاع با ژاوی ادامه می‌دهد

© REUTERSجرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique
جرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2022
عضو شوید
جرارد پیکه مایل به کار کردن زیر نظر ژاوی برای چندین فصل است و تصمیم ندارد تا در پایان فصل خداحافظی کند.
به گزارش اسپوتنیک، چند ماه قبل و هنگامی که وضعیت بارسلونا شکننده بود، برنامه الچرینگیتو اسپانیا اعلام کرد که جرارد پیکه از بازیکنان باتجربه بلوگرانا که بعد از بوسکتس بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بندد، تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفته و در پایان فصل کفش‌های خود را آویزان خواهد کرد.
این موضوع هواداران بارسا را نگران ساخته بود زیرا پیکه یکی از بازیکنان متعصب و وفادار به بارسلونا است و کارهای زیادی برای بهبود وضعیت باشگاه انجام داده‌است.
حالا اما به نظر می‌رسد که مدافع کاتالانی چنین برنامۀ ندارد و در مستندی که از شبکه +Barca به نشر رسیده، گفته است که تا زمانی که بتواند خوب بازی کند، با بارسا ادامه خواهد داد.
او در آن مستند می‌گوید:" این سفر برای من یک رویا بوده است، امیدوارم بتوانم تا زمانی که قدرت انجام بازی را دارم، ادامه دهم. امیدواریم مسیری که در آن قرار داریم متوقف نشود و برای مدتی بیشتر ادامه یابد."
پیکه در حالی از عدم تمایل خودش به خداحافظی از فوتبال سخن می‌گوید که وی پنجمین بازیکن با بیشترین بازی با پیراهن بارسلونا است و پس از سرخیو بوسکتس، آندرس اینیستا، لیونل مسی و ژاوی هرناندز قرار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала