Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد به دنبال رهبر خط میانی پی‌اس‌جی

© REUTERSPSG
PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2022
عضو شوید
منچستریونایتد به جذب مارکو وراتی، هافبک خلاق و جنگندۀ پاریسن‌جرمن علاقه نشان داده و در تابستان پیشرو اقدام به خرید بازیکن ایتالیایی خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مارکو وراتی که تابستان 2012 از پسکارا به پاریسن‌جرمن پیوست، دهمین سال حضورش را در پاریس سپری می‌کند و یکی از بازیکنان بوده‌است که در یک دهه آخر نمایش درخشان در ترکیب پی‌اس‌جی داشته است.
همین درخشش سبب شده تا بسیاری از باشگاه‌های مطرح اروپا به جذب وی علاقه نشان دهند و طبق گفته نشریه اسپانیایی Signings، منچستریونایتد یکی از این تیم‌ها است که خواهان به خدمت گرفتن وراتی است.
تیم رالف رانگنیک یکی از سه تیمی است که به دنبال جذب این بازیکن 29 ساله در تابستان پیشرو از پارک دو پرنس است.
این هافبک با استعداد در مجموع 371 بازی برای غول لیگ 1 فرانسه انجام داده است و 11 گل و 59 پاس گل به ثبت رسانده است. با این حال ستاره ایتالیایی در طول سال‌هایی که وی در پاریس حضور داشته، رهبر خط میانی پی‌اس‌جی بوده اما موفق به کسب دستآورد بزرگ با این تیم متمول نشده است.
با توجه به همین موضوع و عدم درخشش پی‌اس‌جی در اروپا، انتظار می‌رود وی به دنبال چالش جدیدی باشد. اعتقاد بر این است که منچستریونایتد برای تقویت خط میانی خود در بازار فعالیت چشم‌گیر داشته باشد و وراتی هدف اصلی شیاطین سرخ محسوب می‌شود.
هافبک پی‌اس‌جی با توجه به توانایی‌هایی که دارد، می‌تواند پاسخی برای مشکلات خط هافبک منچستریونایتد باشد که مدت‌هاست لاینحل مانده‌است. وراتی با کیفیت و تجربه فوق العاده‌اش در بالاترین سطح می‌تواند خریدی عالی برای شیاطین سرخ باشد.
با این حال، یونایتد باید اطمینان حاصل کند که اگر مجبور شود رهبر خط میانی پاریسی‌ها را به خدمت بگیرد، واجد شرایط حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала