Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استیون جرارد: "ژاوی دی‌ان‌ای بارسلونا را دارد، انتخاب او فوق العاده بود"

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر استیون جرارد Russia Soccer Europa League Spartak - Rangers
استیون جرارد Russia Soccer Europa League Spartak - Rangers - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2022
عضو شوید
استیون جرارد سرمربی استون ویلا زمان کاری ژاوی هرناندز روی نیمکت هدایت بارسلونا را مورد تمجید قرار داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ استیون جرارد اسطوره باشگاه لیورپول و سرمربی فعلی باشگاه استون ویلا؛ در آخرین مصاحبه‌اش از کارکرد ژاوی هرناندز روی نیمکت بارسلونا به صراحت تمجید کرده و انتخاب او را به جای کومان در نیوکمپ کار درستی عنوان کرد.

استیون جرارد گفت: "من فکر می‌کنم انتخاب ژاوی یک کار عالی از سوی بارسلونا بود. او کسی است که DNA بارسلونا را دارد و سال‌ها بازیکنی در سطح جهانی بود. او سبکی را می‌داند که همه از بارسلونا می‌خواهند ببینند و بعد از چند سال سخت به نظر می‌رسد که آنها به جایی که باید باشند باز می‌گردند."

بارسلونا در آخرین بازی خود یک بُرد به یاد ماندنی 4-0 خارج از خانه مقابل رئال مادرید به ثبت رساند و پس از شکست در سال‌های اخیر از رقیب خود در ال‌کلاسیکو پیروزی گرفت.

جرارد اعتراف کرد: "به عنوان یک هوادار بارسلونا از دور، دوست دارم ببینم که آنها خیلی خوب کار می‌کنند."

بازیکن سابق انگلیس و لیورپول یکی از حاضران در دیدار روز شنبه اسطوره‌های بارسلونا و سرخ‌ها در آنفیلد بود. این بازی که عواید آن صرف کارهای خیریه‌ مختلف بنیاد بارسلونا و بنیاد لیورپول می‌شود، با نتیجه 2-1 به سود بلوگرانا به پایان رسید. گل‌ها توسط جیووانی سیلوا و ریوالدو به ثمر رسید و جرارد برای سرخ‌ها یک گل زد.
نباید فراموش کرد که سرمربی انگلیسی؛ فیلیپه کوتینیو از بارسلونا را به صورت قرضی در رده‌های استون ویلا دارد و از او به خوبی استفاده می‌کند. جرارد قبلاً علناً گفته که دوست دارد کوتینیو پس از پایان فصل در ویلا پارک ادامه دهد و این تیم گزینه خرید 40 میلیون یورویی او را شاید پرداخت نماید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала