دور جدید گفت و گوها میان روسیه و اوکراین در تاریخ 29 مارچ برگزار می شود

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Зал, где пройдут переговоры России и Украины
Зал, где пройдут переговоры России и Украины - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2022
عضو شوید
دستیار رئیس جمهور روسیه گفت، که دور جدید گفت و گوها با هیأت اوکراین در 29 تا 30 مارچ برگزار می شود.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر مدینسکی، دستیار رئیس جمهور روسیه گفت، که دور جدید مذاکرات با هیات اوکراینی به طور حضوری در تاریخ 29 تا 30 مارچ برگزار خواهد شد.
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров перед началом третьего заседания московского формата консультаций по Афганистану. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2022
لاوروف: روسیه آماده است در دور دوم مذاکرات با اوکراین درباره موضوع تضمین های امنیتی گفت و گو کند
مدینسکی در کانال تلگرامی خود نوشت: "امروز دور دیگری از مذاکرات با اوکراین در مورد ویدئو کنفرانس انجام شد. در نتیجه تصمیم گرفته شد که در روزهای 29 تا 30 مارچ دیداری حضوری داشته باشیم".
یادآوری می کنیم، که روسیه در 24 فیبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "ملکی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، نیروهای مسلح این کشور تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند. رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، که با حمایت نیروهای مسلح روسیه، گروه های دونتسک و لوهانسک در حال توسعه یک حمله هستند، اما صحبتی از اشغال اوکراین نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала