رسانه: بایدن خود را ناجی اروپا معرفی کرد و او را "فریب" داد

© Photo / Agencja Wyborcza.pl / Slawomir KaminskiПрезидент США Джо Байден во время выступления в Варшаве, Польша
Президент США Джо Байден во время выступления в Варшаве, Польша - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2022
عضو شوید
نشریه پولیتیکو در مقاله‌ای می‌نویسد، بایدن رئیس‌جمهور امریکا خود را ناجی اروپا از وابستگی انرژی به روسیه اعلام کرد، اما سازماندهی افزایش سریع عرضه گاز طبیعی مایع برای اتحادیه اروپا آسان نخواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، روز قبل، همانطور که در مقاله یادآوری شد، رهبر امریکا گفت که واشنگتن آماده است به اتحادیه اروپا کمک کند تا از وابستگی به سوخت روسیه خلاص شود. با این حال، امریکا و اروپا هدف خود را برای عرضه 15 میلیارد متر مکعب گاز اضافی به بازارهای اروپایی تعیین کرده‌اند-این 40 درصد از کل مصرف گاز در اتحادیه اروپا است.
ولی، به گفته یک مقام ارشد ایالات متحده، تحویل چنین حجمی مواد خام بسیار دشوار خواهد بود: لازم است آسیا را متقاعد کنیم که از تحویل‌های رزرو شده قبلی خودداری کند تا گاز طبیعی مایع یا ال‌ان‌جی به اروپا ارسال شود.
به گفته آژانس بین‌المللی انرژی، اگر اتحادیه اروپا کمربندهای خود را محکم کند و انرژی‌های تجدیدپذیر را در اسرع وقت معرفی کند، وابستگی به گاز روسیه در سال جاری تنها یک سوم کاهش خواهد یافت، نه دو سومی که بروکسل معتقد است.
Президент США Джо   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2022
هشدار بایدن در خصوص بحران غذایی به دلیل حوادث اوکراین
گفتنی است، روسیه بامداد روز 24 فبروری با صدور فرمان رئیس‌جمهور پوتین عملیات ویژه نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. رئیس‌جمهور روسیه هدف از این عملیات را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" توصیف کرد.
وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را مورد هدف قرار می‌دهد و غیرنظامیان را هیچ خطری تهدید نمی‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала