رکود محبوبیت بایدن در امریکا

© REUTERS / Kevin Lamarqueجو بایدن
جو بایدن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2022
عضو شوید
بر اساس نظرسنجی ان‌بی‌سی نیوز، بیش از نصف شهروندان امریکا فعالیت‌های جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا را به مثابه رئیس دولت تأیید نمی‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس نتایج یک مطالعه منتشر شده در روز یکشنبه، 55 فیصد از پاسخ دهندگان گفتند که عملکرد بایدن به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده را منفی ارزیابی می کنند. 40 فیصد نظر مخالف دارند، 5 فیصد بقیه فعالیت های او را ارزیابی نکرده اند.
این کانال خاطرنشان می کند که "میزان محبوبیت بایدن کاهش یافته است که پائین ترین سطح در دوران ریاست جمهوری او بود." برای مقایسه، در آوریل 2021، 39 فیصد با کار او به عنوان رئیس کاخ سفید مخالفت کردند.
Президент США Джо Байден во время выступления в Варшаве, Польша - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2022
رسانه: بایدن خود را ناجی اروپا معرفی کرد و او را "فریب" داد
این نظرسنجی همچنین نشان داد که 51 فیصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی در ایالات متحده در مورد مدیریت بایدن با همه گیری ویروس کرونا مثبت هستند. کمتر از نیمی از پاسخ دهندگان (42 فیصد) از مسیر سیاست خارجی رهبر امریکا حمایت می کنند. تنها 33 فیصد از نحوه عملکرد بایدن در اقتصاد راضی هستند.
علاوه بر این، از شرکت کنندگان در نظرسنجی خواسته شد به سوالات مربوط به اقدامات رئیس جمهور ایالات متحده در ارتباط با عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین پاسخ دهند. تقریباً 30 فیصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی "بسیار" یا "کاملاً" به "توانایی پاسخ دادن" بایدن به رویدادهای اوکراین اعتماد دارند، در حالی که بیش از 70 درصد "تا حدودی" یا "خیلی کم" به این توانایی رهبر فعلی آمریکا اطمینان دارند. .
U.S. President Joe Biden speaks during a joint news conference with South Korea's President Moon Jae-in (not pictured) after a day of meetings at the White House, in Washington, U.S. May 21, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2022
جو بایدن به‌دنبال تشدید تحریم‌ها علیه روسیه
نتایج این مطالعه همچنین نشان داد که 83 فیصد از ساکنان ایالات متحده نگران هستند که وضعیت اوکراین منجر به افزایش قیمت کالاها و خدمات به ویژه سوخت شود. تقریباً همان نسبت پاسخ دهندگان (82 فیصد) نگران هستند که رویدادهای اوکراین ممکن است "استفاده از تسلیحات هستوی" را تحت تأثیر قرار دهد. 72 فیصد از پاسخ دهندگان گفتند که نگران این هستند که ایالات متحده، به نظر آنها، بتواند نیروهای امریکایی را به اوکراین بفرستد.
این مطالعه در تاریخ 18-22 مارچ انجام شد. حدود 1 هزار نفر در آن شرکت کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала