ملکه الیزابت دوم یک موتر گلف خرید تا در پیرامون قلعه حرکت کند

© AP Photo / Kirsty WigglesworthКоролева Великобритании Елизавета II смотрит вверх во время приема в здании Swiss Re, 2010 год
Королева Великобритании Елизавета II смотрит вверх во время приема в здании Swiss Re, 2010 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2022
عضو شوید
ملکه بریتانیا برای گشت و گذار در پیرامون قلعه یک موتر گلف خریده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مترو، ملکه الیزابت دوم یک موتر گلف را به قیمت 62000 پوندی برای گشت و گذار در پیرامون قلعه وینزر خرید.
مشکلات سلامتی فرد سلطنتی را بر آن داشت تا دست به چنین خریدی بزند. موتر گلف چهار نفره که ملکه موبایل نام دارد دارای یخچال، صفحه نمایش سرگرمی، بلندگوهای بلوتوث، شیشه جلوی گرم شونده و رینگ های آلیاژی 14 اینچی است. کابین نیز دارای صندلی های چرمی قهوه ای است. این خودرو توسط گاریا و با همکاری مرسدس بنز ساخته شده است. حداکثر سرعت آن 43 مایل در ساعت است.
 الیزابت دوم ملکه انگلیس. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2022
رسانه: ملکه الیزابت دوم به کرونا مبتلا شد
لازم به ذکر است، که ذخیره انرژی 50 مایل است، پس از آن باید کالسکه گلف دوباره شارژ شود. منبع نشریه همچنین گفت، که خرید بهینه است، زیرا الیزابت دوم با پاهای خود مشکل دارد.
در میانه ماه فیبروری، الیزابت دوم شکایت کرد که راه رفتن برای او دشوار است. وقتی از او درباره حالش پرسیدند، او در حالی، که تیاغ را در دست گرفته بود، به مشکلات پاهایش اشاره کرد: "خب، همانطور که می بینید، من نمی توانم حرکت کنم".
در 20 فیبروری ملکه به ویروس کرونا دچار شد و یک هفته را در قلعه وینزر تحت نظارت پزشکی در انزوا گذراند. در 27 فیبروری، او احساس بهتری داشت و به املاک فروگموری سفر کرد. او در آنجا با نواسه ها و کواسه هایش دیدار کرد. سپس مشخص شد که ملکه بکارگیری از ویلچر را آغاز کرده است، اگرچه سعی می کند آن را پنهان کند. با این حال، سپس الیزابت دوم در چوکی پیش یک موتر ورزشی دیده شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала