Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاهش دستمزد یا خروج از نیوکمپ؛ زنگ هشدار اقتصادی لاپورتا به رختکن بارسا

© AFP 2023 / LLUIS GENEژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2022
عضو شوید
هیئت مدیره خوان لاپورتا نمی‌خواهد که اشتاباهات هیئت رهبری قبلی را تکرار نماید و از این رو آنها محدودیت‌های اقتصادی را برای کاهش دستمزدها در نظر گرفته‌اند.
به گزارش اسپوتنیک؛ برای این‌که هیئت رهبری بارسلونا اشتباهات مرگبار دوره قبلی را تکرار نکند، محدودیت‌های اقتصادی را در نظر گرفته که به اساس آن بازیکنان مجبور خواهند شد که دستمزد شان را کاهش بدهند.
بازیکنان یا می‌توانند این موضوع را بپذیرند یا که باید باشگاه را ترک نمایند، امری که لاپورتا از قبل این موضوع را به بازیکنان ابراز داشته است.
همه کادرفنی و همچنان از رونالد آرائوخو و گاوی گرفته تا عثمان دمبله و جرارد پیکه و خریدهای جدید (آندریاس کریستنسن، فرانک کسیه و دیگران)؛ همه در مورد وضعیت مالی بارسلونا و آنچه که از آنها خواسته شده شرایط را می‌دانند.
بازیکنان از موقعیت آگاه شده‌اند، به همین دلیل است که لاپورتا شکایات خاصی را در مورد مقایسه بین بازیکنانی که به تازگی در بالاترین سطح شروع کرده‌اند و بازیکنانی که از قبل تثبیت شده‌اند درک نمی‌کند. به عنوان مثال؛ آرائوخو با در نظر گرفتن دستمزد خریدهایی مانند کریستنسن که سالانه 6 میلیون یورو دریافت می‌کند، احساس نمی‌کند که حقوقش با ارزش او مطابقت دارد.
لاپورتا و هیئت مدیره‌اش می‌خواهند بازیکنان احساس کنند که با ارزش و مهم هستند اما همچنین می‌خواهند فقط کسانی را که واقعاً می‌خواهند در نیوکمپ باشند، حفظ کنند.
رئیس باشگاه این موضوع را در مذاکرات تمدید به دمبله که به دلیل عدم توافق مالی شکست خورد، به صراحت بیان کرد. او همچنین در مذاکرات اخیر بین باشگاه و عوامل بازیکنان این موضوع را به گاوی و آرائوخو اعلام کرده است.
لاپورتا اخیراً با چندین رسانه کاتالونیایی مانند موندو دپورتیوو و ال پریودیکو نیز مصاحبه کرده است.

لاپورتا توضیح داد: "آنها [حقوق‌ها] همگی بر اساس پارامترهایی خواهند بود که همه آنها را درک می‌کنند. امیدوارم آنها سازگار شوند. اگر کسی نمی‌خواهد اینجا باشد مشکلی نیست."

لاپورتا معتقد است که تیم باید به سرمربی خود، ژاوی هرناندز نگاه کند. او یکی از افرادی است که کمترین دستمزد را در باشگاه دارد و حدود سه میلیون یورو می‌گیرد در حالی‌که در قطر دو برابر درآمد داشت. او نیمی از مبلغ را به عنوان مثال به عنوان خرید برای فصل آینده به دست می‌آورد.
رئیس بارسا می‌خواهد یک تیم رقابتی بسازد. او قصد دارد به مبارزه برای لیگ قهرمانان بازگردد، اما همچنین بازیکنانی را می‌خواهد که واقعاً می‌خواهند برای بارسلونا بازی کنند.
او کاملا واضح است که هیچ بازیکنی بالاتر از باشگاه نیست و ثبات باشگاه را برای یک بازیکن حرفه‌ای به خطر نمی‌اندازد. خریدارها شرایط را درک می‌کنند و لاپورتا امیدوار است کسانی که در باشگاه حضور دارند نیز درک کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала