Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک رقیب بزرگ برای بارسا در راه جذب ستاره لیدز یونایتد

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2022
عضو شوید
رافینیا وینگر برازیلی لیدزیونایتد، مورد توجه پاریسن‌جرمن قرار گرفته و این باشگاه با بارسلونا برای جذب این بازیکن رقابت خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا از تمدید قرارداد با عثمان دمبله ناامید شده و می‎خواهد رافینیا ستاره برازیلی لیدزیونایتد را جانشین ستاره فرانسوی سازد که به عقیده بسیاری از کارشناسان نقل‌وانتقالات با پاریسن‌جرمن به توافق دست یافته و تابستان به صورت آزاد راهی پاریس خواهد شد.
با این حال بارسا برای جذب رافینیا کار ساده ندارد زیرا باشگاه‌های مطرح به دنبال این وینگر توانا اند و اخیراً پاریسن‌جرمن که حریف بزرگی برای بلوگرانا در بازار نقل‌وانتقالات است، به جمع مشتریان این ستاره برازیلی اضافه شده است.
پاریسی‌ها نام این بازیکن را در کنار نام دمبله، راشفورد و پدرو نتو از ولوز برای تقویت خط حمله در تابستان پیشرو اضافه کرده‌اند و شرایط هر سه بازیکن را زیر نظر دارند.
قرارداد فعلی رافینیا دو سال دیگر به پایان می رسد زیرا وی پس از جدایی از رن، با لیدزیونایتد قرارداد 4 ساله بسته است.
گفته می شود که رافینیا بند فسخ قرارداد 25 میلیون پوندی در قراردادش و این بند در صورت سقوط این تیم به لیگ دسته پائین‌تر فعال خواهد شد که با توجه به نتایج فعلی قابل بعید به نظر می‌رسد فعال شود. لیدز 60 میلیون پوند برای وینگر 25 ساله ارزشمند خود می‌خواهد و اگرچه ممکن است به این رقم نرسد، اما می‌تواند برای دور کردن او از دسترس بارسلونا و سایر مشتریان او کافی باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала