Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیجان رونالدو از بازگشت په‌په به تیم ملی + عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو و په په
رونالدو و په په - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2022
عضو شوید
په‌په مدافع با تجربه پرتگالی پس از این‌‌که از ویروس کرونا بهبود یافت، به تیم ملی این کشور بازگشت.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که سلسائوی اروپا در برابر ترکیه 3 بر 1 به برتری رسید، مدافع با تجربه پرتگالی حضور نداشت اما امروز رونالدو از بازگشت وی به ترکیب کشورش خبر دااد.
وقتی این مدافع 39 ساله از رختکن بیرون آمد، رونالدو خندان قبل از تمرین پرتگال فریاد زد: "پادشاه برگشته است! په‌په به خانه برگشت! مراقب باش!"
شاگردان سانتوس آخرین جلسه تمرینی قبل از بازی پایانی مرحله پلی آف مقدماتی جام جهانی مقابل مقدونیه شمالی در روز سه‌شنبه را خنده و شاد سپری کردند.
خلق و خوی رونالدو منعکس کننده احساس عمومی در بین تیم در حالی است که آنها برای میزبانی از مقدونیه شمالی آماده می‌شوند، که ایتالیا را در مرحله نیمه نهایی پلی آف 1-0 حذف کرد تا هواداران پرتگال را از جدال مورد انتظار بین دو قهرمان اروپای اخیر محروم کند.

ژائو موتینیو هافبک سلسائو در کنفرانس خبری گفت: "به شما دروغ نمی‌گویم؛ همه ما انتظار داشتیم که ایتالیا باشد. فوتبال امروز متفاوت است، هر تیمی می‌تواند در این سطح برنده شود، فرقی نمی‌کند نام، اعداد یا آمار. مقدونیه شمالی هسته خارق‌العاده‌ای دارد و تمام تلاش خود را می‌کند تا روز سه‌شنبه زندگی ما را بدتر کند."

برناردو سیلوا مهاجم منچسترسیتی گفت که آنها هیچ فشار اضافی را در بازی با یک تیم ظاهرا ضعیف‌تر احساس نمی‌کنند.

برناردو روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: "مقدونیه شمالی چهار بازی از پنج بازی آخر خود در مقدماتی جام جهانی را به عنوان مهمان بُرد، دو تای آنها مقابل غول‌هایی مانند آلمان و ایتالیا که خیلی چیزها را نشان می‌دهد. آنها تیم تهاجمی هستند، آنها به ما فشار خواهند آورد و با اعتماد به نفس زیادی به میدان خواهند آمد. اما فشار روی ما همیشه وجود داشت، زیرا این به رقیب نیست، بلکه برای رفتن به جام جهانی است. ما باید در قطر باشیم و نمی‌توانیم هوادارانمان را ناامید کنیم. پرتگال طبق معمول کاملا آماده شده است."

برناردو گفت: "شما خوب غذا می‌خورید، خوب می‌خوابید و متمرکز می‌مانید. تیم ما مملو از بازیکنان باتجربه‌ای است که به انجام بازی‌های تعیین کننده برای بزرگترین باشگاه‌های اروپا عادت دارند. همه ما می‌دانیم که این بازی‌ها چگونه کار می‌کنند و باید سخت کار کنیم و روی هدفمان که رفتن به قطر است تمرکز کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала