ایلان ماسک اولین تریلیونر جهان در سال 2024 خواهد شد

© REUTERS / Hannibal HanschkeОснователь компаний Tesla и SpaceX Илон Маск
Основатель компаний Tesla и SpaceX Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2022
عضو شوید
یک مطالعه جدید پیش‌بینی کرده است "ایلان ماسک" که هم اکنون با حدود 200 میلیارد دالر دارایی خالص، ثروتمندترین میلیاردر جهان است، به اولین تریلیونر جهان در سال 2024 تبدیل خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، نتایج یک مطالعه جدید پایگاه"Tipalti Approve" نشان می‌دهد که "یلان ماسک" مدیرعامل شرکت‌های پیشگام "تسلا" و "اسپیس‌ایکس" در راه تبدیل شدن به اولین تریلیونر جهان تا سال 2024 است.
در این گزارش آمده است: ثروت "ماسک" از سال 2017 به طور متوسط سالانه 129 درصد افزایش داشته است که به طور بالقوه می‌تواند تنها طی دو سال آینده منجر به ورود او به باشگاه افراد تریلیون دالری شود و تا سال 2024 در حالی که او تنها 52 سال سن دارد، به ثروت خالص حدود 1.38 تریلیون دالر دست یابد.
این در حالی است که شرکت فضایی خصوصی "اسپیس‌ایکس" با دریافت هزینه از مشتریان دولتی و تجاری برای ارسال محموله‌های مختلف از جمله ماهواره‌ها، تجهیزات ایستگاه فضایی و فضانوردان و گردشگران فضایی به فضا، درآمد هنگفتی به جیب می‌زند.
"ماسک" از فعالیت‌های پیشگامانه خود در دو شرکت "تسلا" و "اسپیس‌ایکس" و افزایش چشمگیر سهام این شرکت‌ها به ثروت بسیار زیادی دست یافته است.
اغلب گفته می‌شود که این میلیاردر عجیب و غریب زندگی معمولی و به دور از تجملی دارد و در عوض پول‌های خود را بیشتر در کسب و کارهای خود سرمایه‌گذاری می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала