Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره رئال خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرد

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUReal Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019
Real Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2022
عضو شوید
رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید، خودش را به رقیب سرسخت این تیم یعنی بارسلونا پیشنهاد کرده ‌است.
به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل وینگر ولزی رئال مادرید که قراردادش در پایان فصل با لوس بلانکوس به پایان می‌رسد، قطعا در پایان فصل برنابئو را ترک خواهد کرد زیر طرفین هیچ مذاکره‌ای برای تمدید نداشته اند.
این بازیکن که این روزها شدیداً از شرایط خودش ناراضی است و از سوی باشگاه رئال مادرید به نیمکت تبعید شده است، به دنبال تیم جدید است و می‌خواهد پس از هشت سال چالش جدیدی را تجربه کند.
با این حال ال ناسیونال مدعی است که ستاره ولزی خودش را به رقیب سرسخت رئال یعنی بارسلونا پیشنهاد کرده و می‌خواهد برای بلوگرانا به میدان برود.
بیل در شرایطی خودش را به بارسا پیشنهاد کرده که این تیم به دلیل عدم تمدید عثمان دمبله به دنبال یک وینگر است و می‌خواهد جای خالی ستاره فرانسوی را پُر کند. رسانه‌های کاتالانی اما گزارش‌ می‌دهند که ژاوی علاقه‌ای به جذب بازیکن ولزی ندارد.
بیل در این فصل به ندرت برای رئال مادرید بازی کرده است و تنها 4 بازی در لالیگا داشته و یک گل به نام خود ثبت کرده است. او که چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است، دوران حرفه‌ای موفقی در مادرید داشته است اما در چند فصل اخیر با انتقادهای فزاینده‌ای مواجه شده و رابطه‌اش با سران رئال تیره شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала