Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار و وینیسیوس اردوی تیم ملی برازیل را ترک کردند

© REUTERS / RICARDO MORAESنیمار Copa America 2021 - Semi Final - Brazil v Peru - Estadio Nilton Santos, Rio de Janeiro, Brazil - July 5, 2021 Brazil's Neymar reacts
نیمار  Copa America 2021 - Semi Final - Brazil v Peru - Estadio Nilton Santos, Rio de Janeiro, Brazil - July 5, 2021 Brazil's Neymar reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2022
عضو شوید
برازیل بدون دو ستاره خط حمله اش به مصاف بولیوی خواهد رفت.
به گزارش اسپوتنیک، سه روز پیش تیم ملی برازیل با توجه به قطعی شدن صعودش به جام جهانی، در دیدار برابر شیلی کاملا مقتدرانه ظاهر شدند و در نهایت به یک پیروزی پرگل 4-0 رسیدند.
با توجه به شرایط کنونی جدول مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی، دیدار چهارشنبه برازیل مقابل بولیوی تاثیری در جایگاه این تیم در صدر جدول نخواهد داشت و به همین دلیل سلسائو به بازیکنان مهم خود استراحت خواهد داد.
نیمار و وینیسیوس جونیور که پیش از این مشخص شده بود به دلیل محرومیت(دریافت 3 کارت زرد) نمی توانند سلسائو را در لاپاز همراهی کنند، از اردوی تیم ملی برازیل مرخص شده اند تا به سمت پاریس و مادرید پرواز کنند.
این خبر خوبی برای باشگاه‌های پاری‌سن‌جرمن رئال مادرید است که این دو بازیکن را چند روز زودتر در اختیار خواهند داشت.
وینیسیوس شش روز دیگر باید رئال را در بازی حساس مقابل سلتا همراهی کند. نیمار نیز با پی اس جی باید به مصاف لوریان برود.
سلسائو حالا باید در یک بازی تشریفاتی دیگر به مصاف بولیوی برود. بولیوی هم شانسی برای صعود به جام جهانی ندارد و بازی دو تیم کاملا تشریفاتی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала