Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار سرمربی سابق یونایتد به تن هاگ در خصوص مربی‌گری در اولدترافورد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تن هاگ
تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2022
عضو شوید
لوئی فن خال سرمربی سابق منچستریونایتد که در حال حاضر هدایت تیم ملی هالند را به عهده دارد، به اریک تن هاگ سرمربی آژآکس که مورد توجه شیاطین سرخ قرار دارد، مشوره داد تا پیشنهاد کار در اولدترافورد را رد کند.
به گزارش اسپوتنیک، رالف رانگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد، در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد و به عنوان مشاور باشگاه به کار ادامه خواهد داد.
سران منچستریونایتد به دنبال فرد مناسب برای جانشین رالف اند و اریک تن هاگ سرمربی هالندی آژاکس گزینۀ جدای شیاطین سرخ محسوب می‌شود. این باشگاه با سرمربی هالندی مصاحبه‌ای نیز داشته که نتایج آن بسیار خوب ارزیابی شده است.
با این حال لوئیس فن خال که از سال 2014 تا 2016 سرمربی یونایتد بود، به هموطن هالندی خود هشدار داد که پیشنهاد شیاطین سرخ را نپذیرد زیرا این باشگاه تجارتی است و به فوتبال احترام نمی‌گذارد.
او این موضوع را در نشست خبری قبل از مصاف هالند با آلمان مطرح کرد و به رسانه‌ها گفت:" من فکر می کنم تن هاگ مربی بزرگی است. یک مربی بزرگ برای منچستریونایتد خوب است. اما، آنها یک باشگاه تجاری هستند. این‌ها انتخاب‌های سختی برای یک مربی هستند. او باید یک باشگاه فوتبال را انتخاب کند، نه یک باشگاه تجاری."
فن خال در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که در زمان کار در اولدترافورد، نتایج درخشانی کسب نکرد و در نهایت از سوی مدیران باشگاه اخراج شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала