Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سرمربی آرجنتین به احتمال خداحافظی "لیونل مسی" از دنیای فوتبال

© AP Photo / Andre PennerArgentina's Lionel Messi celebrates scoring his side's third goal against Ecuador during a Copa America quarterfinal soccer match at the Olimpico stadium in Goiania, Brazil, Saturday, July 3, 2021
Argentina's Lionel Messi celebrates scoring his side's third goal against Ecuador during a Copa America quarterfinal soccer match at the Olimpico stadium in Goiania, Brazil, Saturday, July 3, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2022
عضو شوید
سرمربی تیم ملی آرجنتین به این باور است که خداحافظی لیونل مسی اتفاقی است که دیر یا زود رخ خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، شنبه شب، در چارچوب انتخابی جام جهانی 2022 قطر در آمریکای جنوبی، تیم ملی آرجنتین مقابل ونزوئلا به برتری 3 بر صفر رسید.
در این مسابقه لیونل مسی گل سوم آرژانتین را به ثمر رساند و بار دیگر برای آلبی سلسته گلزنی کرد. کاپیتان تیم ملی آرجنتین پس از بازی از زمان خداحافظی از تیم ملی پرده برداشت و گفت:
"نمی‌دانم پس از جام جهانی من چه کار می‌کنم. وقتی آن زمان فرارسید به آینده‌ام در آرجنتین می‌اندیشم. پس از قطر من چیزهای زیادی را بررسی خواهم کرد."
هیمن موضوع باعث شد که خبرنگاران در کنفرانس خبری لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرجنتین درباره این اظهارات مسی از اول سوال کنند و اسکالونی نیز تایید کرد که این بازیکن بالاخره یک روز باید از فوتبال خداحافظی کند.
او در این باره گفت:
"ما از حضور لیونل مسی در تیم‌مان لذت می‌بریم. لازم نیست به آینده فکر کنیم بلکه از شرایط حال لذت می‌بریم. این قانون زندگی است. فکر کردن به اینکه بعد از جام جهانی چه خواهد شد، بیهوده است."
ستاره پاری سن‌‌جرمن سال گذشته به آرجنتین کمک کرد تا اولین قهرمانی در کوپا آمریکا را از سال 1993 به دست آورد و اکنون برای اولین بار از سال 1986 به قهرمانی در جام جهانی فکر می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала