Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وعدۀ رونالدو به پرتگالی‌ها: فردا صعود می‌کنیم

© AP Photo / Armando Francaرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در نشست خبری قبل از مصاف به مقدونیه شمالی، به هواداران تیم ملی فوتبال کشور وعده سپرد که فردا به جام جهانی 2022 قطر صعود خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی پرتگال فردا شب در ورزشگاه دراگو، میزبان مقدونیه شمالی در دیدار نهایی پلی آف صعود به جام جهانی خواهد بود و دیدار فوق‌‍العاده دشواری در پیش دارد.
مقدونیه که قبل از این موفق به شکست آلمان و حذف ایتالیا از جام جهانی شده است، خود را به عنوان یک غول‌کش معرفی کرده و بسیاری از کارشناسان معتقد اند که پرتگال نیز برابر این تیم عذاب خواهد کشید.
با این حال رونالدو در نشست خبری قبل از مصاف با مقدونیه شمالی، به هواداران تیم ملی فوتبال کشور وعده سپرد که فردا به جام جهانی 2022 قطر صعود خواهند کرد.
او در مورد شکست ایتالیا برابر مقدونیه و کار دشوار پرتگال برابر این تیم گفت:" بله. شوکه شدم. آن‌ها در بسیاری از بازی‌ها خوب بوده‌اند اما فکر نمی‌کنم ما در برابر شان غافل‌گیر شویم. پرتگال تیم بهتر است و به جام جهانی خواهد رفت."
کریس در مورد بازی فردا گفت:" بازی فردا یک فینال است و ما هم آماده آن هستیم. من چه در داخل خانه و چه بیرون از خانه، همیشه تیم خود را برتر و دارای شانس بالاتر می‌دانم. می‌دانیم که اگر بازی فردا را ببریم راهی جام جهانی خواهیم شد و اگر ببازیم، ناکام خواهیم ماند. باید با قبول مسئولیت، مثبت اندیش باشیم و بازی فردا را ببریم."
کاپیتان پرتگال در مورد بی‌معنی بدون جام جهانی در غیاب خودش گفت:" بدون من نه اما بدون پرتگال بی معنی خواهد بود. ما یک گروه متحد هستیم و این جا صحبت از یک فرد نیست."
رونالدو در آخر در مورد احتمال این که آخرین جام جهانی خودش باشد نیز صحبت کرد و گفت:" این سوال زیاد مطرح می‌شود. کسی در مورد آینده نمی‌داند. در نهایت این من هستم که تصمیم می‌گیرم. اگر میل و انگیزه کافی در من باشد، به فوتبال ادامه خواهم داد و در غیر این صورت خیر. خودم تصمیم نهایی را می گیرم و تمام."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала