کمبودی مواد غذائی در یونان

© Sputnik / Sergey Pivovarov /  مراجعه به بانک تصاویر Пустые полки в супермаркете в Мадриде
Пустые полки в супермаркете в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2022
عضو شوید
در مغازه های خوراکه یونان محدودیت های برای فروش بعضی از کالاها اعمال شده است.
به گزارش اسپوتنیک، کانالRT خبر داده است که فعلاً در یونان آنها بیش از سه بوجی آرد و سه قطعی روغن نمی فروشند. به گفته این کانال، این محدودیت ها با تحریم ها علیه روسیه و نگرانی از افزایش تقاضا برای کالاها همراه است که با افزایش قیمت سوخت و مشکلات لوژستیکی تشدید می شود.
دانشمندان خطر نو فستفود را نام بردند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
چهار مواد خوراکه که باعث زوال عقل می گردد
ساکنین سایر کشورهای اروپایی نیز با مشکلات مشابه روبرو هستند. به طور مثال، بیش از دو سوم – 67% - بریتانیایی ها در پرداخت قبوض برق خود در ارتباط با اعمال تحریم های ضد روسیه با مشکل مواجه بودند. برنامه ضد بحران ریشی سوناک، وزیر مالیه، توسط 63 فیصد از پاسخ دهندگان مورد انتقاد قرار گرفته است، که بیشتر انتقادات به اقدامات ناکارآمد، مانند کاهش هزینه های اضافی سوخت و حذف مالیات بر ارزش افزوده بر روی مواد صرفه جوئی در انرژی، از جمله پنل های آفتابی و سینک های حرارتی به مدت پنج سال، معطوف شده است.
مواد خوراکه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2021
سازمان ملل متحد از افزایش بی سابقه قیمت مواد خوراکه در جهان خبر داد
روز قبل، انجمن زراعت آلمان "جهش بی سابقه" قیمت مواد غذائی را به دلیل افزایش هزینه ها، "به ویژه در زمینه انرژی، سوخت، کود و لوژیستیک" پیش بینی کرد. به گزارش این نشریه، در این راستا کشاورزان از مسئولین درخواست کردند تا سریعا برای حل این وضعیت اقداماتی انجام دهند. مقامات آلمان قبلاً به آنها پیشنهاد نمودند که زمین مورد استفاده خود را گسترش دهند. با این همه، نمایندگان صنعت علاوه بر این خواستار مجوز برای استفاده از آفت کش ها بر روی آنها هستند.
امریکایی ها همچنین شکایت دارند که به دلیل اوضاع اطراف اوکراین و تحریم های روسیه، قیمت مواد غذائی افزایش یافته است. برخی وضعیت قیمت مواد غذائی را "نگران‌کننده" توصیف کرده‌اند و خاطرنشان نموده‌اند که زندگی افراد که معاش دارند "آسان نه بلکه خیلی سخت است"
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала