شرکت ایتالیایی Eni از عدم امکان پرداخت بهای گاز به روبل خبر داد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Газовое оборудование Колодницкого газового месторождения в Стрыйском районе Львовской области
Газовое оборудование Колодницкого газового месторождения в Стрыйском районе Львовской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2022
عضو شوید
دسکالزی، مدیرعامل انی (Eni)، از عدم امکان پرداخت بهای گاز روسیه به روبل خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، کلودیو دسکالزی، مدیرعامل بزرگ‌ترین شرکت نفت و گاز ایتالیا، انی (Eni)، گفت که این کنسرت نمی‌تواند هزینه گاز روسیه را به روبل بپردازد.
وی خاطرنشان کرد که تامین گاز همچنان یک مشکل بزرگ برای کشور است. در همزمان، دسکالزی تاکید کرد که پرداخت گاز به ارز روسیه غیرممکن است، زیرا "روبل ندارند."
او گفت: "و این در قرارداد، که پرداخت ها را به یورو مشخص می کند، پیش بینی نشده است. شما نمی توانید این را یک طرفه تغییر دهید." او افزود که برای پرداخت به روبل به توافق جدیدی نیاز است.
در 23 مارچ، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، انتقال پرداخت برای تامین گاز به کشورهای غیردوست را به روبل اعلام کرد و گفت: عرضه کالا به اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا و دریافت پول به ارز آنها منطقی نیست.
پیش از این رئیس دولت به بانک مرکزی و کابینه وزیران دستور داد تا ظرف یک هفته روند معاملات با اروپا را به روبل تعیین کنند.
گفتنی است، روسیه به عرضه گاز در حجم و قیمت های تعیین شده در قراردادهای قبلی ادامه خواهد داد، زیرا این کشور به قول و قرار خود ارزش قائل است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала