Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان روزهای تلخ برای جانشین مسی؛ فاتی به تمرینات بازگشت + ویدیو

© AFP 2023 / LLUIS GENEآنسو فاتی
آنسو فاتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2022
عضو شوید
باشگاه بارسلونا با انتشار ویدیویی از بازگشت آنسو فاتی به تمرینات خبر داد و احتمال دارد این بازیکن طی چند روز آینده به میدان برود.
به گزارش اسپوتنیک، آنسو فاتی ستاره جوان و درخشان بارسلونا که در چند ماه آخر مصدومیت‌های شدیدی را تجربه کرده‌بود، بالاخره از دام مصدومیت رهایی یافت و امروز به تمرینات بازگشت.
بازگشت این بازیکن به تمرینات را باشگاه بارسلونا با انتشار ویدیویی تایید کرد و ستاره اسپانیایی در میان تشویق هم‌تیمی‌هایش به زمین تمرینی آمد.
فاتی که در ماه جنوری و در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو در رقابت‌های کوپا دل‌ری مصدوم شده بود، در چند ماه آخر در مادرید حضور داشت و زیر نظر فزیوتراپیست مشهور اسپانیایی به مداوا می‌پرداخت.
گفته می‌شود که ستاره بارسلونا چند روزی به صورت خفیف تمرین خواهد کرد و در صورتی که داکتران مطمئن شوند که تهدیدی برای آنسو وجود ندارد، به وی اجازه خواهند داد تا در تمرینات گروهی اشتراک کند و سپس به میدان برود.
فاتی در حالی به تمرینات باز می‌گردد که اکثر ستاره‌های بارسا به دلیل بازی‌های ملی به کشورهای شان رفته و تنها بازیکنانی که به تیم ملی دعوت نشده‌اند و بازیکنان آکادمی امروز در کمپ تمرینی حضور داشتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала