Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خواسته‌های هالند از تیم آینده‌اش مشخص شد

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2022
عضو شوید
ارلینگ هالند از تیمی که در آینده با آن قرارداد خواهد بست، بین 20 تا 25 میلیون یورو دستمزد می‌خواهد.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند عملکرد خیره کننده‌ای در تیم دورتموند داشته است و این همین موضوع سبب شده تا مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی قرار بگیرد.
تیم‌هایی چون بارسلونا، رئال مادرید، چلسی، منچستر سیتی و منچستر یونایتد به جذب این بازیکن علاقه دارند و آماده‌اند تا مبلغ فسخ قرارداد وی را که در پایان فصل 75 میلیون یورو خواهد بود، بپردازند.
چندی قبل جوزپ پدرول خبرنگار اسپانیایی و مجری برنامه ال چیرینگیتو، هزینۀ جذب این را 75 میلیون نه ، بلکه نزدیک به 200 میلیون یورو اعلام کرد که فراتر از پیش‌بینی‌ها بوده و برخی تیم‌ها پا پس کشیده‌اند.
هالند با توجه به همین موضوع خواسته‌هایش را کاهش داده و به مدیر برنامه‌ها و پدرش نیز خبر داده که مبلغ کمیسیون خود شان را کاهش دهند تا وی بتواند راهی یکی از باشگاه‌های مطرح اروپا برود.
طبق گزارش گُل، مبلغ درخواستی رایولا و پدر هالند 100 میلیون نه بلکه چیزی در حدود 50 میلیون یورو است و هالند نیز در تیم جدیدیش 40 میلیون دستمزد نه، بلکه 20 تا 25 میلیون یورو دستمزد می‌طلبد.
این موارد می‌تواند خبر خوبی برای مشتریان این بازیکن باشد چرا که باعث می‌شود آن‌ها شرایط بهتری برای ستاره نروژی مهیا سازند و وی را به خدمت بگیرند.
گفته می‌شود که رئال مادرید و منچسترسیتی آماده هستند تا 150 میلیون یورو برای خرید این بازیکن هزینه کنند و با درخواست‌های جدید ستاره دورتموند مشکلی ندارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала