Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیبالا باشگاهِ آینده‌اش را انتخاب کرد

Paulo Dybala - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2022
عضو شوید
پائولو دیبالا ستاره آرجانتینی یوونتوس، باشگاه آینده‌اش را انتخاب کرده و تصمیم دارد تا به اتلتیکومادرید بپیوندد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه یوونتوس در طول دو سال گذشته بارها با دیبالا و مدیربرنامه‌های او برای امضای قرارداد جدید جلسه برگزار کرد و هر بار طرفین نتوانستند به توافقی دست یابند. یوونتوس مایل نبود مبلغ مورد نظر دیبالا برای تمدید قرارداد را پرداخت کند و این بازیکن آرجانتینی نیز بالاخره بی‌خیال تمدید قرارداد شد تا پس از هفت سال از جمع بیانکونری در پایان فصل به صورت آزاد جدا شود.
این بازیکن که مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار دارد، به نظر می‌رسد که تصمیم خودش را گرفته است تا فصل آینده در چه تیمی بازی کند. طبق گزارش موندو دیپورتیوو، دیبالا دوست دارد تا در اتلتیکومادرید به فوتبال حرفه‌ای خودش ادامه دهد و زیر نظر هموطنش یعنی دیگو سیمئونه بازی کند.
ادعا می شود که اتلتیکو چند سال پیش در مورد خرید احتمالی او تحقیق کرده بود اما یوونتوس در آن زمان حاضر به فروش این بازیکن آرجانتینی نبود.
اتلتیکومادرید ، رودریگو دی پائول، هافبک آرجانتینی خود را مامور کرده تا تمام تلاش خود را انجام دهد و هم‌تیمی خود در تیم ملی را به پایتخت اسپانیا بیاورد.
دیبالا در این فصل در فرم خوبی قرار دارد و 13 گل و 6 پاس گل در 29 بازی در تمامی رقابت‌ها به ثبت رسانده است. اوایل این ماه گزارش‌هایی در ایتالیا حاکی از آن بود که رقیب سرسخت یوونتوس، اینترمیلان، آماده پیشنهاد قراردادی 5 ساله به دیبالا است و می‌خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد.
با این حال موندو دپورتیوو ادعا می کند که اینترمیلان برای جذب دیبالا، لائوتارو مارتینز را باید بفروشد.
این در حالی‌ست که اتلتیکو مادرید نیز به جذب مارتینز علاقه مند است اما حاضر نیست مبلغ 70 میلیون یورو برای جذب ستاره آرجانتینی پرداخت کند. مارتینز روابط نزدیکی با اتلتیکو دارد و حتی قبل از اینکه آرجانتین را ترک کند و در سال 2018 با اینترمیلان قرارداد امضا کند، در آنجا تست پزشکی را گذرانده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала