Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینۀ رئال در صورت ناکامی در جذب هالند مشخص شد

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2022
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید در صورتی که موفق به جذب ارلینگ هالند از بروسیا دورتموند نشود، روبرت لواندوفسکی را از بایرن مونیخ به خدمت خواهد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید قصد دارد تابستان امسال دست تیم را به صورت اساسی تقویت کند زیرا این تیم تابستان گذشته هیچ بازیکنی را به خدمت نگرفت و در فصل جاری تاوان این اشتباه را پرداخت.
توجه بیشتر رئال مادرید معطوف به تقویت خط حمله خواهد بود زیرا کریم بنزما تنها مهاجمی است که این تیم می‌تواند روی وی حساب کند و سایز گزینه‌ها زیاد مورد اعتماد سرمربی تیم نیستند.
جدی ترین گزینه‌ رئال برای نوک حمله، ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند است و کهکشانی‌ها تلاش زیادی خواهند کرد تا این بازیکن را به برنابئو بیاورند. این انتقال آسان نخواهد بود چون که رقم جدایی هالند بسیار بالاست و رقبایی چون سیتی، یونایتد و بارسلونا نیز برای به خدمت گرفتن بازیکن نروژی دندان تیز کرده‌اند.
در همین حال AS، گزارش می‌دهد که لوس بلانکوس در صورت عدم موفقیت در جذب هالند در تابستان امسال، می‌تواند به دنبال فوق ستاره بایرن مونیخ رابرت لواندوفسکی برود.
لواندوفسکی از سال 2014 در بایرن مونیخ حضور دارد و فصل جاری نهمین فصل حضور او در جمع باواریایی‌ها خواهد بود. با این حال قرارداد او با این باشگاه آلمانی در تابستان آینده به پایان می رسد و بسیاری از باشگاه‌ها شروع بررسی شرایط جذب وی کرده‌اند.
با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد فعلی لواندوفسکی باقی مانده است، لوس بلانکوس می‌تواند او را با مبلغ 50 تا 60 میلیون یورو به خدمت بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала