Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش میلان برای جذب دو بازیکن رئال مادرید

© AFP 2023 / JAVIER SORIANOلوکا یوویچ
لوکا یوویچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2022
عضو شوید
رسانه‌های ایتالیایی مدعی اند که پائولو مالدینی مدیر ورزشی باشگاه آث میلان، به دنبال جذب لوکا یوویچ و ادن هازارد است.
به گزارش اسپوتنیک، آث میلان در سال‌های آخر با مدیریت خوبی مالدینی جان دوباره گرفته و دارد خودش را برای رقابت با تیم‌های بزرگ اروپا آماده می‌سازد. این تیم که در حال حاضر صدرنشین رقابت‌های سری‌آ است و قطعاً به لیگ قهرمانان اروپا راه خواهد یافت، از حالا برای جذب بازیکنان مورد نظرش تلاش دارد تا بتواند در اروپا بدرخشد.
مدیران رئال مادرید قصد دارند تا قرارداد براهیم دیاز هافبک تهاجمی خود را که از رئال مادرید قرض گرفته‌اند را دائمی کنند و مالدینی در تلاش است تا مبلغ درخواستی لوس بلانکوس یعنی 22 میلیون یورو را کاهشدهد. البته رئال در نظر دارد که بند بازخرید را در قرارداد براهیم حفظ کند تا شاسن بازگرداندن وی را در آینده داشته باشد.
با این حال کالچیو مرکاتو مدعی است که مالدینی هنگام صحبت در مورد دیاز با باشگاه رئال مادرید، در مورد شرایط جذب هازارد و لوکا یوویچ نیز پرسیده و تصمیم دارد تا یکی و یا هر دو مهاجم را در تابستان آینده به خدمت بگیرد.
گزارش‌های تایید ناشده همچنان می‌رساند که این باشگاه به دنبال جذب آسنسیو نیز است و استفانو پیولی می‌خواهد تا این وینگر جوان و سرعتی را در تیمش داشته باشد.
حالا دیده شود که در نهایت میلان کدام یکی از بازیکنان مورد نظرش را از رئال مادرید به خدمت خواهد گرفت و چه کسانی فصل بعد در سن‌سیرو برای روسونری توپ خواهند زد.
میلان در حالی به این بازیکنان علاقه نشان داده‌است که رئال مادرید به دنبال جذب ارلینگ هالند و کلیان امباپه است و مشکل برای فروش ستاره‌های مازاد خودش ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала