دستگیری شکنجه گران سربازان اسیر روسی از سوی نیروهای ویژه روسیه

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель комитета Государственный Думы РФ по обороне Владимир Шаманов
Председатель комитета Государственный Думы РФ по обороне Владимир Шаманов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2022
عضو شوید
نیروهای ویژه روسیه دو شکنجه گر اسیران جنگی روسی را که در اوکراین بودند، دستگیر کردند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر شامانوف، معاون کمیته دومای دولتی در توسعه جامعه مدنی، مسائل انجمن های عمومی و مذهبی، در میزگرد "مذاهب سنتی جهانی در برابر ایدئولوژی" گفت، که نیروهای ویژه ملی گرایان نازیسم و ​​فاشیسم در قرن بیست و یکم اوکراینی را که در شکنجه سربازان اسیر شده روسی در اوکراین دست داشتند دستگیر کردند".
Переговоры России и Украины в Гомельской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2022
روسیه از اوکراین خواست تا از کنوانسیون ژنو درباره رفتار با زندانیان پیروی کند
به گفته وی، کسانی که زندانیان را شکنجه می دادند مدت زیادی شادی نکردند. وی با بیان اینکه آنها رادیکال های گروه هواداران باشگاه فوتبال متالیست خارکف بودند، گفت: "سه روز بعد، نیروهای ویژه ما این حرامزاده ها را دستگیر کردند".
ویدئویی از رفتار وحشیانه ملی‌گرایان اوکراینی با روس‌های اسیر شده روز گذشته در اینترنت منتشر شد و اعتراض عمومی را برانگیخت. به ویژه، این فیلم نشان می دهد، که سربازان از ناحیه پاهایشان هدف گلوله قرار گرفته و بدون کمک پزشکی رها شده اند. گزارش شده است، که این اتفاق در یکی از پایگاه های ملی گرایان در نزدیکی خارکف رخ داده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، که همه ای کسانی که در شکنجه اسیران جنگی دست دارند، مسئولیت سنگینی بر عهده خواهند داشت. رئیس کمیته تحقیقات الکساندر باستریکین دستور داد، تا همه شرایط حادثه را مشخص کند و شواهد را جمع آوری کند. سازمان ملل همچنین خواستار تحقیق درباره این حادثه شد.
روسیه در 24 فیبروری عملیات نظامی ویژه ای را برای غیرنظامی کردن و ملکی کردن اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید. همانطور که توسط وزارت دفاع اعلام شده است، نیروهای مسلح فقط به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند. با حمایت ارتش روسیه، گروه های دونتسک و لوهانسک در حال توسعه یک حمله هستند. پوتین تاکید کرد، اما اشغال اوکراین قابل بحث نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала