Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقاصد احتمالی ستاره آرجنتینی یوونتوس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا
دیبالا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2022
عضو شوید
دیبالا تابستان امسال به صورت رایگان یوونتوس را ترک خواهد کرد اما باید دید که تصمیم او برای ادامه فوتبالش لیگ برتر انگلیس خواهد بود یا به لالیگا می رود.
به گزارش اسپوتنیک، پس از کش و قوس‌های فراوان و جلسات متعددی که باشگاه یوونتوس با پائولو دیبالا برای تمدید قرارداد وی برگزار کرد، بالاخره تکلیف ستاره آرژانتینی مشخص شد و در پایان فصل راه او از بانوی پیر جدا می‌شود.
"بلز ماتویدی" یکی از بسیاری از بازیکنان سابق یوونتوس بود که از خبر تمدید نشدن قرارداد پائولو دیبالا غافلگیر شد. هافبک سابق بیانکونری به گاتزتا دلو اسپورت گفت:
"فکر نمی‌کنم جایگزینی او، اصلاً آسان باشد. او در طول سال‌ها کارهای خارق‌العاده‌ای انجام داده است، هواداران او را می‌پرستند و هرگز او را فراموش نخواهند کرد. اما من مطمئن هستم که او باشگاهی را پیدا خواهد کرد که به او امکان پیشرفت و عملکرد خوب را بدهد."
ماتوئیدی مطمئناً درست گفته است که می‌گوید جایگزین کردن بازیکنی که 113 گل در تمام رقابت‌ها برای این باشگاه به ثمر رسانده، برای یوونتوس دشوار خواهد بود.
با این حال، همانطور که "مائوریتزیو آریوابنه" مدیرعامل یووه بیان کرد، دیبالا پس از ورود دوسان ولاهوویچ در جنوری، دیگر در پروژه ورزشی آنها "مهره‌ی اصلی" نبود، به این معنی که حفظ بازیکن 28 ساله با قراردادی چند میلیون یورویی، که مدام مستعد آسیب دیدگی است، سودی برای آن‌ها نداشت‌.
همانطور که در ادامه قابل مشاهده است، تعداد کمی از تیم‌های برتر در حال حاضر منابع لازم برای اضافه کردن دیبالا را به تیم خود دارند، حتی اگر در پایان فصل اوضاع تغییر کند.
باشگاه‌های نظیر اتلتکیومادرید، پاری‌سن‌جرمن، تاتنهام، اینتر، بارسلونا، منچستریونایتد و آث میلان شرایط جذب این ستاره آرجنتینی را زیر نظر دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала