Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی مانع بزرگ در راه رسیدن رئال به ستاره درخشان موناکو

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2022
عضو شوید
پاریسن‌جرمن به جذب اورلین شوامنی، هافبک فرانسوی موناکو علاقه نشان داد و این می‌تواند کار رئال مادرید را دشوار کند.
به گزارش اسپوتنیک، اورلین شوامنی، در نقل و انتقالات زمستانی 2019، با قراردادی پنج ساله به ارزش 18 میلیون یورو از بوردو به موناکو پیوست و توانسته در دو فصل حضورش در این تیم درخشش فوق‌العاده از خودش نشان دهد و توجه تیم‌های بزرگی را به خودش جلب کند.
یکی از مشتریان شوامنی، باشگاه رئال مادرید است و کهکشانی‌های می‌خواهند این بازیکن 21 ساله را برای تقویت خط میانی تیم شان به خدمت بگیرند. در حالی‌که در روزهای گذشته رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی از انتقال قریب‌الوقوع این بازیکن، به برنابئو سخن می‌گفتند، امروز مارکا مدعی شد که لوس بلانکوس کار راحتی نخواهد داشت زیرا یک رقیب بزرگ در برابر خودش دارد.
طبق این گزارش، گاریسن‌جرمن علاقه‌مند به این بازیکن فرانسوی است و در تابستان پیشرو تمام تلاشش را خواهد کرد تا وی را حفظ کند.
از سویی هم رئال به جذب همزمان ارلینگ هالند و کلیان امباپه می‌اندیشد و این می‌تواند مسیر شوامنی را به سوی پاریس تغییر دهد زیرا رئال مادرید در صورت جذب دو گزینۀ ذکر شده، پول کافی برای ستاره موناکو نخواهد داشت.
گفته می‌شود که باشگاه فوتبال موناکو بابت انتقال اورلین شوامنی به تیم دیگر، مبلغ 60 میلیون یورو روی این بازیکن قیمت تعیین کرده‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала