بایدن زیر انبوهی از پرسش ها درباره اوکراین در برابر کووید-19 واکسینه شد

© AFP 2023 / Alex EdelmanДжо Байден во время вакцинации от COVID-19
Джо Байден во время вакцинации от COVID-19 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2022
عضو شوید
رئیس‌جمهور امریکا در حالی برای چهارمین بار در برابر ویروس کرونا واکسینه شد، که روزنامه نگاران او را زیر انبوهی پرسش های درباره رویدادهای اوکراین قرار داده بود.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن رئیس جمهور امریکا روز چهارشنبه دوز دوم "تقویت‌کننده" واکسین فایزر را به اضافه دو دوز اصلی دریافت کرد.
رئیس جمهور امریکا تاکنون موفق شده از دچار شدن به کووید-19 جلوگیری کند. در حالی که به بایدن دوز دوم واکسین ضد کرونا را تزریق می کردند، خبرنگاران کاخ سفید او را با پرسش ها بمباران کردند. آنها به ویژه به جزئیات مکالمه ای که به تازگی با ولادیمیر زلنسکی انجام شده بود علاقه مند بودند. بایدن کم و بیش همه پرسش ها را با لبخند نادیده گرفت.
بایدن برای بار دوم واکسین ضد کرونا زد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.01.2021
بایدن برای بار دوم واکسین ضد کرونا زد
یادآوری می کنیم، که روسیه در 24 فیبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیرملیتازه کردن و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح روسیه تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند و از 25 مارچ، آنها وظایف اصلی مرحله اول را انجام داده اند - آنها پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند. هدف اصلی در بخش نظامی روسیه آزادسازی دونباس نام داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала