سر از ساعت 10 فردا "رژیم خاموشی" در ماریوپل آغاز می شود

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Герб на ограде здания министерства обороны России на Фрунзенской набережной в Москве
Герб на ограде здания министерства обороны России на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2022
عضو شوید
ارتش روسیه از اعلام "رژیم خاموشی" پس از ساعت 10 فردا در ماریوپل خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، ارتش روسیه گزارش داد، که روز پنجشنبه آماده اعلام «رژیم خاموشی» در ماریوپل و باز کردن یک دهلیز بشردوستانه به سمت زاپوروژیا است و منتظر است تا کیف شماری از شروط را برآورده کند.
میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز کنترل دفاع ملی فدراسیون روسیه، روز چهارشنبه در یک نشست خبری گفت: "نیروهای مسلح روسیه، به طور ویژه برای اهداف بشردوستانه، از ساعت 10:00 فردا 31 مارچ 2022، "رژیم خاموشی" را اعلام کرده و یک دهلیزی انسانی اضافی برای تخلیه غیرنظامیان و شهروندان خارجی از ماریوپل به زاپوروژیا (با نقطه میانی در بردیانسک) باز می کند".
وی تاکید کرد، که فدراسیون روسیه پس از دریافت بیانیه نوشتاری رسمی از مقامات اوکراینی مبنی بر آمادگی برای انجام شماری از شروط و تایید آتش بس واقعی، متعهد می شود که یک دهلیز بشردوستانه را باز کند.
این ارتشی روسیه گفت: ما از مقام های کی‌یف می‌خواهیم که شرایط زیر را برای ایجاد یک دهلیز بشردوستانه به شدت رعایت کنند: برای تضمین رعایت بی‌قید و شرط "رژیم خاموشی" در زمان مقرر، تا ساعت 06:00 فردا 31 مارچ 2022، به صورت نوشتاری به روسیه و همچنین نمایندگان دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و کمیته بین المللی صلیب سرخ اطلاع دهند.
وی اظهار داشت، که کیف همچنین باید از حرکت ایمن ستون های بس ها در طول مسیر توافق شده، به ویژه در بخش بردیانسک-ماریوپل اطمینان حاصل کند.
میزینتسف گفت: "در عین حال به شما اطلاع می‌دهیم که در حال حاضر بخش مسیر بردیانسک به ماریوپل به طور سیستماتیک توسط واحدهای نیروهای مسلح اوکراین و گردان‌های ملی‌گرا از خمپاره‌ها و مسلسل‌های سنگین در معرض آتش قرار می‌گیرد".
وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می شود این عملیات بشردوستانه با مشارکت مستقیم نمایندگان کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و کمیته بین المللی صلیب سرخ انجام شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала