Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پُست انگیزشی رونالدو: برای بار پنجم متولد شدم، این‌بار جاه‌طلب‌تر از همیشه!+عکس

© REUTERS / FRANCK FIFEرونالدو بازیکن منچستریونایتد
رونالدو بازیکن منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو پس از صعود به جام جهانی پستی روحیه‌بخش برای طرفدارانش گذاشته است.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال پرتگال شب گذشته در بازی پایانی پلی‌آف انتخابی جام جهانی 2022 قطر با نتیجه 2 – 0 از سد مقدونیه‌ی شمالی غول‌کش که ایتالیا را حذف کرده بود گذشت و توانست برای هفتمین بار به جام جهانی صعود کند.
در همین حال کریستیانو رونالدو که دیشب یکی از گل‌های برونو فرناندس با پاس گل وی به ثمر رسید در مورد صعود دراماتیک و به یاد ماندنی سلسائوی اروپا پستی انگیزشی منتشر کرده است.
رونالدو نوشته است:
راه‌های زیادی برای رسیدن به مقصد وجود دارد، گاهی اوقات ممکن است مسیر به اندازه‌ای که می خواستیم صاف نباشد، اما مهم ترین چیز رسیدن به آنجاست!
از لحاظ شخصی، من برای بار پنجم متولد شده‌ام(برای پنجمین صعود متوالی به جام جهانی).و برای دوازدهمین بار در مرحله پایانی یک رقابت بزرگ بین‌المللی برای پرتگال حاضر خواهم بود، با همان شور و شوق روز اول اما با جاه طلبی بسیار قوی‌تر، جاه طلبی برای رفتن به دیدار آرزوی همه ما: میل به پیروزی. !
در حال حاضر، می توانیم با احساس انجام وظیفه، یک مرحله حل شده دیگر، لبخند بزنیم. اما ما نمی خواهیم در حاشیه بمانیم. ما بیشتر میخواهیم! ما خیلی بیشتر می خواهیم! برای ما، برای پرتگال... پیش به سوی قطر!
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала