Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی آماده خلاص شدن از شر مسی + عکس

© AFP 2023 / Franck Fife Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2022
عضو شوید
در حالی‌که لیونل مسی از بارسلونا به پاریس به صورت رایگان پیوست ولی نتوانست انتظارات را برآورده سازد و حالا پی‌اس‌جی به فکر جدایی از او است.
به گزارش اسپوتنیک؛ پاریسن‌جرمن در تابستان گذشته، سرخیو راموس، جانلوئیجی دوناروما، جورجینیو واینالدوم، اشرف حکیمی و لیونل مسی را یکجا به خدمت گرفت تا توجه جهانیان را به خود جلب کند.
با این حال، خیلی‌ها تصور نمی‌کردند که مسی برای جایگاه‌اش در ترکیب تلاش کند زیرا فرم خیره کننده ای داشت ولی در پاریس اینگونه نیست.
برنده هفت بار توپ طلا تا اینجای فصل برای PSG تنها 7 گل در 26 بازی در سراسر رقابت‌ها به ثمر رسانده و در 18 بازی خود در لیگ 1 به طرز نگران کننده‌ای تنها 2 گل به ثمر رسانده است.
اگرچه قرارداد او تابستان آینده به پایان می‌رسد، اما هواداران PSG و باشگاه به طور فزاینده‌ای از عملکرد این بازیکن آرجانتینی ناراضی هستند و قابل درک نیز است. پس از حذف ناامیدکننده آنها از لیگ قهرمانان اروپا، این باشگاه ظاهراً احتمال فروش او را در تابستان امسال بسیار جدی بررسی می‌کند.
گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که باشگاه فرانسوی کیلیان امباپه را به عنوان فوق ستاره بلندمدت خود می‌بیند و در بحبوحه پیوندهای قوی با رئال مادرید، ناامید است که او قرارداد جدیدی را منعقد کند. این بازیکن 23 ساله مسلما یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان است و حفظ او می‌تواند برای آینده باشگاه بسیار مهم باشد. با این حال، غول فرانسوی ممکن است مجبور شود لیونل مسی یا نیمار یا هر دو را بفروشد، اگر بخواهد به امباپه یک قرارداد پرسود جدید پیشنهاد دهد که او نمی‌تواند رد کند.
در نتیجه، غول‌ لیگ 1 تصمیم گرفته در تابستان امسال به همه پیشنهادها برای این بازیکن آرجانتینی گوش دهد و ظاهراً پیشنهاد عملی برای این بازیکن 34 ساله را خواهد پذیرفت. شایان ذکر است، مسی در گذشته اخیر بارها و بارها با بازگشت احتمالی به بارسلونا مرتبط بوده اما بعید به نظر می‌رسد زیرا خوان لاپورتا رئیس بارسلونا، احتمال بازگشت لیونل مسی از پاریسن‌جرمن را رد کرد.
از آنجایی که گمانه زنی‌ها مبنی بر بازگشت احتمالی لیونل مسی به بارسلونا بلندتر شد، خوان لاپورتا رئیس بارسا تصمیم گرفت این شایعات را خنثی کرده و رد نماید. او اخیرا به این شایعات پرداخته و تایید کرده که هیچ ارتباطی بین باشگاه و فوق ستاره سابق آنها وجود نداشته است. او همچنین تایید کرد که بارسلونا قصد جذب او را ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала