Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی درخشان برزیل و اروگوئه در شب توقف آلبی سلسته + عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار تیم ملی فوتبال برزیل Russia World Cup Fans
هوادار تیم ملی فوتبال برزیل  Russia World Cup Fans - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2022
عضو شوید
بامداد امروز بازی‌های راهیابی به جام جهانی در منطقه‌ی آمریکای جنوبی برگزار شد که برزیل و اروگوئه بردند اما آرجانتین متوقف شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در هفته‌ی هجدهم از بازی‌های راهیابی جام جهانی قطر 2022 در منطقه‌ی آمریکای جنوبی؛ امروز پنج دیدار برگزار شد که در حساس‌ترین دیدار ارگوئه و چیلی به مصاف هم رفتند و سرانجام این بازی 2-0 به سود یاران سوارز پایان یافت.
دو گل این دیدار را لوئیز سوارز در دقیقه 79 و فده والورده در دقیقه 90 به ثمر رساندند. اروگوئه که قبل صعود کره، با این برتری به جایگاه سوم صعود کرد‌.
در دیگر دیدار آرجانتین مهمان اکوادور بود. تقابلی‌که با تساوی 1-1 خاتمه یافت. آلوارز در دقیقه 24 برای آرجانتین و والنسیا در دقیقه 93 برای الکوادور گل‌زندند.
برزیل که با نتایج درخشان خود صعودش ثبت شده، امروز در زمین بولیویا با حساب 4-0 کسب برتری نمود. پاکوئتا، ریچارلیسون (دوبار) و گوی‌ماریس گل‌های سلسائو را رقم زدند.
همچنان کلمبیا هم با تنها گل خامس (45+5) حریف‌اش ونزوئلا رادر هم کوبید ولی این تیم همراه با چیلی از رسیدن به قطر بازماند.
در حالی‌که پرو مهمان‌اش پاراگوئه را شکست داد‌. حالا پرو باید در یک بازی پلی آف به مصاف برنده بازی آسترالیا/امارات برود تا برنده آن بازی راهی جام جهانی شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала