Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اضافه شدن نام ستاره متجاوز یونایتد به فهرست بازیکنان این باشگاه

© REUTERS / Peter PowellMason Greenwood, delantero de Manchester United
Mason Greenwood, delantero de Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2022
عضو شوید
نام میسون گرینوود مهاجم جوان و انگلیسی منچستریونایتد که چند ماه قبل نامش از فهرست بازیکنان باشگاه منچستریونایتد به دلیل تجاوز و تهدید به قتل نامزدش از فهرست بازیکنان این باشگاه خط خورده بود، دوباره اضافه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، میسون گرین‌وود 20 ساله، به تاریخ 30 جنوری توسط پولیس شهر منچستر دستگیر و دو روز بعد، به تجاوز جنسی و تهدید به قتل متهم شد.
این ملی پوش انگلیسی چند روز بعد به قید وثیقه آزاد شد، اما باشگاه لیگ‌برتری منچستریونایتد اعلام کرده که او تا اطلاع ثانوی به تمرینات بازنخواهد گشت و در مسابقات شرکت نخواهد کرد.
حالا و پس از چند ماه نام این بازیکن دوباره به جمع بازیکنان منچستریونایتد اضافه شده و بزودی تمریناتش را زیر نظر رالف رانگنیک آغاز خواهد کرد.
باشگاه منچستریونایتد تا حالا به صورت رسمی بازگشت این بازیکن را فهرست رسمی بازیکنان تایید نکرده اما در آخرین برورسانی این باشگاه در قسمت نام مهاجمان، نام میسون گرینوود نیز دیده می‌شود.
پولیس شهر منچستر در مورد میسون گفته است که ضمانت وی تا آخر ماه اپریل اعتبار دارد و ستاره انگلیسی می‌تواند آن را تمدید کند.
گرینوود جوان آخرین بازی خود را به تاریخ 22 جنوری برای منچستریونایتد در تساوی 2-2 برابر وستهام یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد انجام داد و از آن‌ پس برای شیاطین سرخ به میدان نرفته است.
گرینوود در 129 بازی برای یونایتد 35 گل به ثمر رسانده و اولین بازی ملی خود را در سال 2020 انجام داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала